بازدید 4678

یورش پلیس فرانسه به منزل ستاره موردعلاقه بارسا

کد خبر: ۶۹۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 23 May 2017
باز هم پای فساد و فرار مالیاتی در میان بازیکنان آمریکای جنوبی در میان است.

به گزارش تابناک ورزشی، پلیس فرانسه به همراه نماینده کمیته ضد فساد در ساعات آغازین امروز، سه شنبه به خانه چند تن از سران پاری سن ژرمن و به خصوص منزل آنخل دی ماریا و خاویر پاستوره یورش برده است.

به گزارش mundodeportivo و به نقل از ال موندو، این یورش که صبح امروز انجام شده، به عنوان بخشی از پرونده «مظنونین به فساد و تقلب» بوده که فوتبال لیکس در افشای آن نقش داشته است. این پرونده بیان می‌کند که چندین بازیکن اهل آمریکای جنوبی بسیاری از درآمدهای حاصل از تبلیغات خود را به بهشت‌های مالیاتی در سراسر دنیا واگذار کرده‌اند تا از پرداخت مالیات آن به فرانسه سر باز زنند.

دلیل هجوم پلیس به منزل چندین تن از سران باشگاه هم به این دلیل است که برخی از مدارک نشان می‌دهند آنها نیز احتمالا از این تقلب و فساد خبر  و حتی سهمی نیز در این درآمدها داشته‌اند. بحث روی رقم 30 درصد است. گرچه باشگاه چنین اتهامی را نپذیرفته و اعلام کرده تنها در قرارداد میان دی ماریا و کمپانی EA SPORT، بیست و پنج هزار دلار به جیب زده است.

پرونده فرار مالیاتی روز به روز در فوتبال اروپا گسترده‌تر می‌شود و باید دید آیا تحقیقات پلیس سرانجام تغییرات بنیادینی در این رشته محبوب به وجود خواهد آورد یا نه. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی