بازدید 3210

ارزانی هندوانه در آستانه ماه رمضان

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش قیمت برخی از میوه‌ها و صیفی‌جات در بازار گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان باتوجه به زمان برداشت صیفی‌جاتی چون هندوانه شاهد کاهش قیمت آن بوده‌ایم.
کد خبر: ۶۹۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 22 May 2017
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش قیمت برخی از میوه‌ها و صیفی‌جات در بازار گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان باتوجه به زمان برداشت صیفی‌جاتی چون هندوانه شاهد کاهش قیمت آن بوده‌ایم.

حسین مهاجران در گفت‌و گو با میزان در خصوص تغییرات قیمت میوه نسبت به هفته گذشته خاطرنشان کرد: قیمت زردآلو، گوجه سبز و هندوانه نسبت به هفته اخیر با کاهش همراه بوده است.

وی در ادامه به کاهش 20 درصدی قیمت سیب‌زمینی اشاره کرد و گفت: با افزایش عرضه سیب‌زمینی به بازار قیمت هرکیلو بین 800 تومان تا هزار و 800 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

مهاجران به قیمت انواع میوه در میادین تره‌بار اشاره کرد و افزود: هرکیلو زردآلو بین 4 هزار تومان تا 10 هزار تومان، گوجه سبز بین 2 هزار تا 8 هزار تومان، توت فرنگی گرگانی بین 4 هزار تا 7 هزار تومان و گلخانه‌ای کرجی بین 9 تا 17 هزار تومان به دست خریدار می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه هلو پیش‌رس، توت سفید و قرمز و گیلاس تلخک در بازار خاطرنشان کرد: گیلاس معروف به تلخک در بازار موجود است اما طعم مطلوبی ندارد و هرکیلو توت سفید و قرمز در بازار با توجه به زیاد شدن عرضه با قیمتی کمتر از 4 هزار تومان فروخته می‌شود.

وی در ادامه به افزایش استفاده از میوه‌‌هایی چون هندوانه و طلالبی در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان استفاده از چنین میوه‌هایی افزایش می‌یابد و باتوجه به فصل برداشت و زیاد شدن عرضه، خوشبختانه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

مهاجران افزود: هرکیلو هندوانه بین 400 تومان تا 800 تومان، طالبی بین 2 هزار تومان تا 3 هزار تومان و ملون بین هزار تا 2 هزار تومان در میادین تره‌بار فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در ادامه به کاهش قیمت گوجه فرنگی و خیار اشاره کرد و قیمت‌ها را این‌گونه اعلام کرد: هرکیلو گوجه فرنگی درجه یک بین 800 تومان تا هزار و 800 تومان و خیار گلخانه‌ای بین 800 تومان تا 2 هزار تومان قیمت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار