بازدید 3459

توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق

کد خبر: ۶۹۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 18 May 2017
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف مقادیری انواع کالای قاچاق از بار یک دستگاه تریلر به ارزش ۲۰‌میلیارد ریال در اتوبان تهران - کرج خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز باخبر شدند که یک محموله کالای قاچاق در بار تریلر از غرب کشور به سمت تهران در حال حرکت است.
 
وی افزود: بلافاصله ماموران با استقرار در محورهای مواصلاتی غرب استان البرز و کنترل نامحسوس محور مذکور، یک دستگاه تریلر با مشخصات مورد نظر را در اتوبان کرج – تهران حوالی پل کلاک شناسایی و با توقیف خودرو راننده و سرنشینان آن رادستگیر کردند.
 
سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تریلر، ۲۶‌هزار و ۷۷۰ پاکت سیگار، ۵۸۸ کیلوگرم تنباکو، یک‌هزار و ۳۲۰ عدد انواع مواد محترقه، ۳۵۲ کارتن سرویس دسینی، ۳۳ ثوب لباس خارجی، ۱۸۰ تخته پتوی مسافرتی و ۲۴۰ مترپارچه خارجی کشف شد؛ کارشناسان ارزش این محموله را ۲۰‌میلیارد ریال برآورد کردند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از۳۵۰ میلیاردریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی