بازدید 2954

احضار نامزدهای متخلف انتخابات شورای شهر کرمان

باعث تعجب است فردی كه به آثار تاريخی شهر هم رحم نكرده و روی آن پوستر چسپانده چگونه احساس تكليف برای تكفل امور شهر دارد!
کد خبر: ۶۹۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 14 May 2017
دادخدا سالاری  دادستان عمومی و انقلاب كرمان گفت: نامزدهایی که در تبلیغات انتخاباتی  خود موجب تخريب اموال تاريخي و فرهنگي و عمومی شده اند به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان احضار شدند و پرونده قضائی برای متخلفین تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سالاری عنوان کرد: متاسفانه  در تبلیغات سطح شهر شاهد برخی رفتارهای نابهنجار و نامناسب از سوی تعدادی از نامزدها و ستاد های  انتخاباتی شورای شهر هستیم که بعضا باعث اسیب رساندن به اثار باستانی و تاریخی شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:باعث تعجب است فردي كه حتي به آثار تاريخي شهر هم رحم نكرده و روي آن پوستر چسپانده چگونه احساس تكليف براي تكفل امور شهر دارد!

وی بیان کرد: برخی کاندیدها حتی از تابلوي راهنمايي و رانندگي و تير چراغ برق و ديوار ساختمان مردم كه حق الناس است هم دريغ نكرده اند.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری  جلسات توجيهي متعدد و با وجود محل های پیش بینی شده برای نصب تبلیغات انتخاباتی باز شاخه درختان را مي شكنند تا عكسشان را آويزان كنند غافل از اينكه شهروندان فهيم كرماني پيش از آنكه به تبليغات نامزدها توجه كنند ،رفتار آنان را مدنظر قرار می دهند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطر نشان کرد: اين اقدامات از مصاديق مجرمانه تخريب اموال تاريخي و فرهنگي ، تخريب و اتلاف اموال، تخريب وسايل و تاسيسات مورد استفاده عمومي و تخريب علائم راهنمايي و رانندگي كه به منظور حفظ جان اشخاص مي باشد، بوده و متخلفين مورد پيگرد قانوني قرار خواهند گرفت.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی