بازدید 5322

مرگ سه معلم مشگین‌شهری در حادثه رانندگی

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: بر اثر سانحه تصادف در محور مشگین‌شهر ـ پارس‌آباد ۳ نفر کشته و ۳ نفر ‌مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۹۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 13 May 2017
 رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: بر اثر سانحه تصادف در محور مشگین‌شهر ـ پارس‌آباد ۳ نفر کشته و ۳ نفر ‌مصدوم شدند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ سید حجت فتاحی اظهار داشت: متاسفانه بر اثر سانحه تصادف دو دستگاه سواری پیکان و پراید در محور مشگین‌شهر - پارس‌آباد 3 نفر کشته و سه نفر نیز در این سانحه مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره با تصادف دستگاه سواری پیکان و پراید ساعت 2:30 امروز در محور مشگین‌شهر ـ پارس‌آباد اتفاق افتاد، افزود: دلیل این حادثه در دست بررسی است که بعد از بررسی از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها دلیل اصلی تصادف به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته در حوزه چهار بانده کردن محور اردبیل ـ مشگین‌شهر گفت: نیاز است این محور هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور باشیم.

فتاحی بیان کرد: سه کشته این سانحه تصادف از قشر فرهنگیان بوده که متاسفانه به دلیل بی‌احتیاطی این سانحه مرگبار در اردبیل اتفاق افتاد.سه معلم در اثر حادثه رانندگی در شهرستان مشگین‌شهر جان باختند.

به گزارش ایلنا، این حادثه در جاده مشکین‌شهر به مغان حوالی روستای گوده‌کهریز رخ داد که یک‌دستگاه سواری پراید به‌شدت با یک‌دستگاه پیکان بر خورد کرد که سه سرنشین پراید در دم جان خود را از دست دادند.

همچنین سه سرنشین دیگر هم در این تصادف به‌شدت مصدوم شدند که بلافاصله توسط عوامل امداد به مراکز درمانی انتقال یافتند.

علت این حادثه در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار