بازدید 2820
در جلسه هیات اجرای کنفدراسیون قایقرانی آسیا در شهر مانیل مطرح شد؛

دنیامالی رئیس هیات ژوری قهرمانی کانوپولی آسیا شد

هیات اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا روز جمعه در شهر مانیل کشور فیلیپین تشکیل جلسه داد که در این جلسه احمد دنیامالی(نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا) و حسن تیمورتاش (رئیس کمیته پاراکانوئینگ قاره آسیا) حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۶۹۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 13 May 2017
به گزارش تابناک ورزشی، هیات اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا در شهر مانیل کشور قلیپین تشکیل جلسه داد تا درباره موضوعات کلانی همچون بررسی کشورهایی که برای رشته های مختلف قایقرانی در قاره آسیا کاندید شده اند، به بحث و تبادل نظر بپردازند. در این جلسه دکتر احمد دنیامالی (مدیر توسعه قایقرانی در قاره آسیا) که گزارشی درباره سفرهای خود به کشورهای آسیایی و بررسی وضعیت آنها به اعضای هیات رئیسه ارائه کرد. دنیامالی در سال 2017 از امکانات و وضعیت شهرهای ناخونایوک، شانگهای و شهر دوشنبه بازدید کرده بود تا ضمن بررسی امکانات آنها برنامه ای جهت توسعه کانوئینگ در این کشورها داشته باشد. همچنین نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون آسیا که مسئولیت توسعه قایقرانی در این کشورهای آسیایی را نیز بر عهده دارد، گزارشی درباره برنامه توسعه ای و همچنین اصلاح اساسنامه این کنفدراسیون نیز به اعضا ارائه کرد. گفتنیست در این جلسه اعضای هیات رئیسه، ریاست هیات ژوری مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا را به دکتر دنیامالی از ایران واگذار کردند که در این هیات ژوری دکتر لوک (دبیرکل قایقرانی آسیا) و هنری سیم (خزانه دار کنفدراسیون آسیا) نیز حضور دارند.
در ادامه این جلسه حسن تیمورتاش (رئیس کمیته پاراکانوئینگ کنفدراسیون قایقرانی آسیا) نیز درباره وضعیت پاراکانو ارائه کرد و همچنین ضمن ارائه طرحی درباره برگزاری همزمان رشته های پارا به همراه کانواسپرینت ارائه کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی