بازدید 3779
۶

خسارت 100 درصدی به پاساژ رضوان اهواز

کد خبر: ۶۹۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 11 May 2017
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز گفت: صددرصد پاساژ دچار حریق و خسارت شده و سوخت. اکنون حریق اطفا شده و درحال لکه‌گیری هستیم.

به گزارش تسنیم، امیر نجفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز اظهار داشت: بیش از 70 آتش‌نشان و 20 خوروی اطفا حریق در محل حادثه حضور داشتند.

وی افزود: 8 نفر از آتش‌نشانان مصدوم شدند و صددرصد پاساژ دچار حریق و خسارت شده است، اکنون حریق اطفا شده و درحال لکه‌گیری هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند آتش‌سوزی عمدی بوده است، بیان کرد: درباره این مسئله که آتش‌سوزی عمدی بوده یا خیر اکنون نمی‌توان صحبت کرد.

وی گفت: مواد اشتعال‌زا و حتی گاز هلیوم در این پاساژ بوده است. آتش‌نشانان با جان‌فشانی مانع گسترش آتش به دیگر مناطق شدند به طوری که اگر کم‌کاری می‌کردند آتش سرایت می‌کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
گاز هلیوم هیچ خطری ندارد
با تشکر از آتشنشانان خدوم
گاز هلیوم آتشزا نیست و از آن برای خاموش کردن آتش هم میتوان استفاده کرد!
گاز هلیوم اتشزا نیست.....
گاز هلیوم دمای منفی ۲۷۰ درجه دارد چطور اتش می گیرد این دما صفر مطلق است
خدمت دوستان گرامی که اطلاعاتی از شیمی دارند و در مورد آتش زاد نبودن گاز هلیوم نظر میدن باید عرض کرد - منظور مسول آتش نشانی از وجود گاز هلیوم < کپسول > های نگهداری گاز بوده که تحت فشار و اجبارا در ظروف فلزی با جداری محکم و قطور نگهداری میشن - وجود چنین کپسولهای در محل آتش سوزی مثل وجود بمب هست و بمحض رسیدن حرارت بیش از حد تحمل جداره کپسول * دچار انفجار میشه و تکه های پوسته مثل ترکش عمل میکنه - و خسارت فراوانی به محیط اطراف چه از نظر مالی و جانی میزنه -
مسول آتش نشانی از آتشنشانها تقدیر کرد که باوجود اطلاع از وجود کپسولهای که هرلحظه ممکنه با انفجار جان خودشون رو از دست بدن - بازهم سعی و تلاش کردن و از گسترش آتش جلوگیری کردن .
درضمن یادتون باشه حتی کپسول های خالی شده گاز هم میتونه باعث تخریب و انفجار بشه و نیازی به مواد آتش زا داخل کپسول نیست
دوطبقه چیچیه؟بزن برو بالا ..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی