بازدید 1940

کشف راز قتل کارگر 28 ساله

کد خبر: ۶۹۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 08 May 2017
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری قاتل کارگر 28 ساله یکی از دامداری های این شهرستان پس از یک ماه کار اطلاعاتی خبر داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: ساعت 4 صبح دهم فروردین ماه در پی تماس تلفنی خانمی به نام «م - ص» با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر قتل شوهرش به نام «غلامرضا - ز» در یک دامداری در یکی از روستاهای شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: پس از حضور کارشناسان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره تشخیص هویت و بررسی های اولیه صحنه جرم در محل وقوع جنایت با نظریه پردازی جنایی، پی گیری علمی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ گنجیان گفت: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که مقتول که فردی بود 28 ساله و به عنوان کارگر در این دامداری مشغول کار بوده است با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و تاکنون نیز هیچگونه تنش و یا درگیری شخصی با کسی نداشته است.

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات و آثار جرم ماموران تلاش های پلیسی را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند و در ادامه تحقیقات پلیسی و در پی اعترافات همسر مقتول مبنی بر وجود اختلاف شخصی فردی به نام «ناصر – غ» با مقتول، ماموران با انجام نیابت قضائی متهم را که ساکن یکی از استان های همجوار بوده است، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده پرده از راز جنایت خود برداشت و گفت به دلیل اختلافاتی که با مقتول داشت با طرح نقشه قبلی، پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شد.

سرهنگ گنجیان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع همچنان در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی