بازدید 3755

تدوین برنامه10ساله قایقرانی تاجیک‌هاتوسط دنیامالی

دنیامالی متعهد شد به عنوان کمک های توسعه ای 10 فروند قایق و همچنین پارو برای مباحث توسعه ای به فدراسیون قایقرانی این کشور ارسال شود. در گذشته نیز در چند مرحله برای توسعه قایقرانی در تاجیکستان کمک هایی همچون ارسال قایق و پارو انجام شده بود.
کد خبر: ۶۹۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰ 02 May 2017
احمد دنیامالی مدیر توسعه رشته قایقرانی در قاره آسیا در ادامه بازدید از امکانات کشورهای آسیایی در سال 2017 بازدیدی از امکانات قایقرانی شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا در این سفر 3 روزه ضمن دیدار با رئیس و دبیرکل فدراسیون قایقرانی این کشور، بازدیدی از امکانات مرکز تیم های ملی کمیته المپیک این کشور نیز داشت. 

دنیامالی ضمن گفت وگو با مسئولان ورزش این کشور، متعهد شد به عنوان کمک های توسعه ای 10 فروند قایق و همچنین پارو برای مباحث توسعه ای به فدراسیون قایقرانی این کشور ارسال شود. در گذشته نیز در چند مرحله برای توسعه قایقرانی در این کشور کمک هایی همچون ارسال قایق و پارو انجام شده بود.

در حاشیه سفر عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی به شهر دوشنبه مقرر شد برای موضوعات توسعه قایقرانی در این کشور آسیایی برنامه ای 10 ساله به عنوان دولوپینگ پروگرام- برنامه توسعه ای برای پیشرفت قایقرانی در این کشور نوشته شود که این برنامه 10 ساله شامل برش های 5 ساله می شود.

تدوین برنامه10ساله قایقرانی تاجیک‌هاتوسط دنیامالی

دنیامالی به همراه رئیس و دبیرکل فدراسیون قایقرانی این کشور بر سر مزار ابراهیم حسن‌اف وزیر اسبق ورزش و دبیرکل اسبق کمیته المپیک تاجیکستان حاضر شدند. حسن‌اف فقید که در سال 2010 درگذشت یکی از تاثیرگذارترین چهره های قایقرانی ایران در دوره ای محسوب می شود که به عنوان مربی و استعدادیاب چندین سال با فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت داشت و بسیاری از چهره های قایقرانی ایران که هم اکنون نیز در قایقرانی فعالیت می کنند، نیز در دوره وی کشف شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی