بازدید 3281

برانکو:ذوب آهن تنها تیمی است که نتوانستم ببرم

کد خبر: ۶۸۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ 29 April 2017
سرمربی پرسپولیس از بازیکنان خود تمجید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: قبل از هر چیز به خاطر شهادت مرزبان‌ها تسلیت می‌گویم. به خانواده آنها و به مردم ایران تسلیت می‌گویم. این آخرین بازی لیگ ما در تهران بود و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم.

وی افزود: آنها شخصیت و توانایی خودشان را نشان دادند. دیداری بود که می‌توانستیم به قشنگ‌ترین نحو و بهترین نتیجه در تهران آن را به پایان برسانیم. آن هم بعد از بازی سخت در تهران و باید کلاه از سر بردارم و به بازیکنانم تبریک بگویم. تیم ما همیشه مقابل ذوب‌آهن کار سختی داشته و در دو سال اخیر که من مربی پرسپولیس بودم، تنها تیمی که نتوانستیم آنها را شکست بدهیم، ذوب‌آهن بوده است. 
بعد از 2 بر صفر و 3 بر یک توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که در طول فصل ما را یاری کردند و از ما حمایت خوبی داشتند و یار دوازدهم بودند. یک بازی سخت مقابل الوحده داریم و امیدوارم بتوانیم با شرایط خوبی این بازی را به پایان برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتصاب بازیکنانش که تمرین نکردند و اینکه در این شرایط از بازیکنان حمایت می‌کند یا باشگاه، گفت:این مسئله‌ای بین بازیکنان و باشگاه است. بازیکنان دنبال حق و حقوق خود هستند و من نمی‌توانم قاضی باشم. من همیشه کنار بازیکنان هستم، اما نمی‌توانم حَکَم باشم. به عنوان مربی وقتی بازیکنان تمرین نمی‌کنند ناراحت می‌شوم. وقتی می‌بینم اکنون احمد نوراللهی و امید عالیشاه تمرین نمی‌کنند، ناراحت هستم، چون این شغل ماست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار