بازدید 10710
حجت‌الاسلام رئیسی در گفت‌وگوی ویژه خبری؛

طلاق و فساد حاصل بیکاری است / مردم انتظار حقوق‌های نجومی ندارند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه می‌شود، ریشه بیکاری را کند، گفت: می‌شود یارانه‌ها را تا دو سه برابر افزایش داد. برخی می‌گویند: مگر می‌شود مسکن میلیونی ساخت؟ می‌گویند: مگر می‌شود اشتغال میلیونی برای بیکاران ایجاد کرد؟ تحقق برنامه‌ ششم می‌‌گوید که باید این مهم محقق شود.
کد خبر: ۶۸۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 26 April 2017
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیده‌ام.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه 2 سیما پخش شد، با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده، گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیده‌ام.

وی گفت: 30 درصد جوانان بیکار هستند؛ طلاق  و فساد به دنبال همین بیکاری است.

رئیسی با بیان اینکه مردم از فساد اداری رنج می‌برند و این فساد اصلا قابل قبول نیست، تأکید کرد: آنچه امام و شهدا به ما وصیت کردند، به ما می‌گوید باید شرایط به نفع مردم تغییر کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه می‌شود ریشه بیکاری را کند، گفت: می‌شود یارانه‌ها را تا دو سه برابر افزایش داد. برخی می‌گویند مگر می‌شود مسکن میلیونی ساخت؛ می‌گویند مگر می‌شود اشتغال میلیونی برای بیکاران ایجاد کرد. تحقق برنامه‌ ششم می‌‌گوید که باید این مهم محقق شود.

رئیسی با بیان اینکه هیچ‌گاه ارتباطم با مردم را قطع نکردم، گفت: ما معقتدیم ارتباط با مردم، امری ضروری است؛ طلبه از مردم با مردم و در مردم است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اعضای کابینه، گفت: اگر دولت بخواهد با مردم باشد، با روحیه اشرافگری نمی‌تواند. مردم با سختی زندگی می‌کنند و انتظار ندارند که حقوق نجومی را ببینند. کسانی که الگوهای مردم هستند با اشرافی‌گری هیچ‌ سازگاری ندارند.
 
طلاق و فساد حاصل بیکاری است / مردم انتظار حقوق‌های نجومی ندارند
 
رئیسی در پاسخ به سؤالی درباره مفاسد اقتصادی، گفت: آیا می‌شود کاری کرد که فساد نباشد؟ ما باید نظام بانکی را طوری ترسیم کنیم که فساد نباشد. سازوکارها باید طوری باشد که فسادها نباشد. کاری که مردم می‌خواهند، نظام اداری سالم است. باید وظیفه اول دولت اصلاح‌ ساختارها باشد. اولین وظیفه رئیس دولت، وزرا و دولت این است که روحیه ضدفساد داشته باشند. من نمی‌گویم یک شبه همه معصوم شوند، اما دولت نباید اجازه دهد هر روز یک فساد به وجود بیایید. عدالت ایجاب می‌‌کند با هرکس در هر کجا و در هر سمت باید برخورد شود.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تعهد ما به مردم این است که دولت انقلابی توأم با عقلانیت را تشکیل دهیم؛ انقلابی بودن نگاه منافع ملت به صورت جامع و بلند مدت است. تعهد ما این است که در دو سه ماه آخر دولت، دولت را فعال نکنیم. تعهد ما، تعهد به ملت عزیز، کار و کرامت است. کار یعنی دور از باند بازی، قوم خویش بازی، فساد و ... مردم از اینها به ستوه امده اند کار به این معنی است که بیکار در کشور نباشد دولت باید کار کند تا بیکار در کشور نباشد. کرامت برای آن است هر قراردادی عزت و کرامت را هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه، نقدپزی موجب می‌شود، انسان گره‌ها را بشناسد، گفت: دولت باید نقد را فرصت تلقی کند نه مشکل که از به دلیل نقد از انها شکایت کنیم البته باید نقد منصفانه باشد. فرهیختگان و اساتید دانشگاه با نقد دولت می‌توانند به دولت کمک کنند لذا ما از نقد دولت استقبال خواهیم کرد.

رئیسی با بیان اینکه جوانان مشکل مسکن دارند، گفت: مسأله مسکن بسیار مهم است. ما در سال اول دولت، مسکن مهر را تحویل متقاضایان آن خواهیم داد. با دولت کار و کرامت انشاءالله دغدغه‌های جوانان به پایان خواهد رسید تا انشاءالله زندگی با کرامت داشته باشند.

وی درباره فضای مجازی نیز گفت: باید فضای مجازی را باور کرد؛ باید از بسیار حسن‌ها و خوبی‌ها این فضا استفاده کرد. آیا با فضای مجازی نمی‌شود اشتغال ایجاد کرد. باید از فضای مجازی نهایت استفاده را بکنیم.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری، با بیان اینکه اگر اقتصاد ما قدرتمند باشد آمریکا نمی‌‌تواند کاری کند، گفت: ما باید دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کنیم. هرکجا با عزت و اقتدار ایستادگی کردیم آنجا پیروز شدیم.

وی گفت: همه بدانند در این عرصه به هیچ عنوان زخم‌زبان‌ها، تبلیغات ناصواب ما مثل استاد شهید بهشتی از میان عقب نخواهد راند؛ اگر سردار ما آقای سلیمانی خسته شد ما هم خسته خواهیم شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۲
انتشار یافته: ۴۲
درود بر رییسی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
ایشان هیچ برتامه مشخضی نداشتند ، اینطوری که مشخص بود و گفتند
شعار های همیشگی اصولگرایان شروع شد
خلاصه‌ی رییسی
- برای مبارزه با بیکاری ایجاد اشتغال میکنم
- برای مبارزه با تورم، آن را پایین می‌آورم
- برای مبارزه با فساد آن را از بین میبرم
ماشالله به حاج اقا رییسی
رییسی رییس دوازدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران ان شالله
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
خدا نكنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
بعضی ها الکی طرفداری میکنند نمی بینند طرف هیچ برنامه ای نداره و فقط آمدن که نگدارند یکی دیگه رئیس جمهور بشه
من تمام برنامشون رو نگاه کردم. ایشون امشب برای تحقق اهدافی که ترسیم کردند هیچ برنامه ای ارائه ندادند. زدن این حرفهای قشنگ خیلی خوبه ولی تا تحققش فاصله زیاده
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
منم همینطور دیدم که یرنامه ای نداشتند
درود بر رییسی
درود بر رییسی
درود بر رییسی
درود بر آقای رئیسی، کاندیداهای دیگه انصافا و عقلا همین الآن باید استعفا بدهند، ریاست جمهوری برازنده این آقای سید بزرگوار پرانگیزه پرانرژی با دانش و دلسوز است.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
شما دقیقا چه کاره هستی ؟ جای خودت نظر بده
حرف هاشون جالب و منطقی بود. بین ایشون و روحانی تو شک ام... باید ببینم مناظرات چی کار میکنن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
برنامه ای که نداشت به نطر من کلی گویی بود
زنده باد
سلام بر سید فاطمی
سید ابراهیم رییسی
کاندیدای مستضعفان
منشا فساد وطلاق بیکاریست نه چیز دیگر در حقیقت وقتی معیشت نباشد زندگی مفهوم ندارد .وبستر همه این بدبختی ها مانند فساد دزدی فقر قتل جنایت طلاق و...را میتوان در معضل بیکاری خلاصه نمود.
بهترین کاندیدا
به صورتي باور نكردني ضعيف، بي برنامه، عصبي و شعاري بودند متاسفانه. نا اميد شديم
کلی گویی بدون ارایه هیچ برنامه حتی به صورت رءوس برنامه
مهارت کلامی قابل توجهی نداشتند. با این شیوه حرف زدن نمی توانند رای جمع کنند. نوعی استرس در حرفایشان مشهود بود. یک سیاستمدار اولین مهارتی که باید داشته باشد، جواب دادن سریع و بدون تامل و فکر کردن است.
ایشان مدتها ریاست سازمان بازرسی را داشتند چرا در دوره احمدی نژاد بجز اواخر دولت دهم ،اقدامی برای رفع فساد نداشتند ؟
حرف های ایشان هم جنبه پوپولیستی داره و افکار احمدی نژاد را به یاد می آورد
طلاق حاصل آموزش غلط است
اگر ایشان با این حرفها رجل سیاسی هستند پس همه مردم ایران رجل سیاسی هستند.
خوب حرف زدن که کار سختی نیست. مهم عمل کردنه که متاسفانه هیچ وقت در این مملکت ندیدیم.
رئیسی حمایتت می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
اشتباهی مثبت دادم...
ازش خوشم میاد
محض رضای خدا یک راهکار عملی برای شعارهایش ارائه نداد!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
شدیدا موافقم
این طرفداران روحانی طوری ازمهارت وبرنامه واین حرفهامی زنند،انگارروحانی نظریه پردازقرن بوده وسخنورنامی.کلااصلاح طلبان برخلاف شعارهای قشنگ شون نون شون درتخریب بوده.البته رییسی قول داده سطل آشغال های نانودرست کنه که بعدازانتخابات اصلاح طلبان توانایی سوزوندن اونهارونداشته باشند.
پاسخ ها
علی
| Poland |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
آقای روحانی حداقل اولین رییس چمهوری هست که تونست تورم را کم کند ، پس پشت حرفهایشان فکر خوابیده و تیم پر قدرتی دارند
رییسی: "هزاران ساعت کارِ پژوهشی برای برنامه اقتصادی بنده، در دانشگاهها انجام شده. "

شما یکماه قبل گفتید توی انتخابات فقط رای میدهید. کی فرصت شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
گفت برنامه مدت زمان زیادی نیست که تدوین شده ولی پشتوانه کار پژوهشی هزاران ساعت داره. یعنی اون گروه هایی که برنامه رو آماده کردند این مدت در سال های قبل روش کار کردند.
نیاز به ترجمه بیشتری بود بگو
:D
کلا آدم پخته ای نیست با اینکه روحانی رو قبول ندارم ولی 1 هزارم روحانی هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
از دیشب که دیدم صحبت هایشان را دقیقا به همین فکر میکردم ، چ.ن شناختی از ایشان نداشتم صبر کردم تا خودم ببینم
بله حضرت آقا يارانه را درست ميكند دو يا سه برابر بعدش بهاي اب برق گاز انواع كالاهاي را بطور سرسام اورد ميبرد بالا مثل احمدي نژاد .بزاريد فقط رئيس جمهور بشود
با عرض احترام خدمت ایشون کلا صحبتهایی که کردند محتوی علمی و منطقی نداشت و فقط شعار دادند که اون رو هر کسی میتونه بده
صحبت های ایشان و آقای هاشمی طبا را گوش کردم. الحق و الانصاف صحبت های مهندس هاشمی طبا خیلی فنی، مستدل، عملیاتی و در عین حال با طمئنینه و تسلط به تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بود. درود بر هاشمی طبا مرد بی ادعا و بی دفاع
خب این حرفها رو من هم بلدم بزنم....راه کار و امار اصلا ندادن.سه برابری یارانه چطوری ممکنه؟؟؟؟اونوقت تکلیف قیمتها چی میشه یعنی همه چیز هم سه برابر میشه؟تصورش هم وحشتناکه اقای رییسی
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
گفتن يارانه دو سه دهك اول رو نه كل يارانه ها رو
ریسی هم احمدی نژاد دیگه هست.یادم هست سئوال شد که به تیپ و مو دختر پسرا گیر میدید گفت مگه مشکلات ما اینهاست بعد دقیقا هم گشت ارشاد رو بیشتر کرد.اقای ریسی اگر 1درصد بیاد رو کار مطمعن هستم بیشترین فیلتر تو نرم افزارهای اجتماعی و بیکاری بیشتر خواهیم داشت.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی