بازدید 5010

دستگیری عاملان نزاع و "تیراندازی" در کرمانشاه

کد خبر: ۶۸۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 26 April 2017
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه در کمتر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه، ماموران انتظامی به سرعت راهی منطقه شده و برای دستگیری عاملان نزاع اقدام کردند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تیراندازی پیش از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود، افزود: سه نفر از عاملان این درگیری خانوادگی که دچار جراحت شده بودند، تحت نظر ماموران به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری متهم فراری در دستور کار اکیپی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و عوامل انتظامی شهرستان توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و در کمتر از سه ساعت او را دستگیر کنند.

شیرزادی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند، اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در کمترین زمان ممکن با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهند کرد.

این مقام انتظامی در رابطه با سلاح‌های مجوز دار گفت: سلاح‌های مجوز دار باید تنها باید در مکان‌ها و موارد ذکر شده در مجوز استفاده شوند، در غیر اینصورت هرگونه استفاده از آن‌ها غیر قانونی محسوب می‌شود و با آن برخورد خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی