بازدید 5937
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک؛

دفاع زیباکلام از احمدی نژاد/کنایه های متقابل جهانگیری و قالیباف/آغاز تبلیغات تلویزیونی از چهارشنبه

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۸۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 24 April 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

تکذیب مطالب منتشر شده به نقل از همسر رئیسی

سایت سمعک نیوز با انتشار توضیحی بر روی خروجی خود درباره مصاحبه جمیله علم الهدی نوشت: متاسفانه مشخص شد که مصاحبه ای در کار نبوده و متن مذکور مخدوش و غیرقابل استناد است.
مطلب منتشر شده در قالب مصاحبه از خانم دکتر جمیله علم‌الهدی در سایتی به نام «سمعک‌نیوز»، مخدوش و غیرقابل استناد است و اساساً جمیله علم‌الهدی مصاحبه‌ای با این سایت نداشته است.
سایت سمعک نیوز با انتشار توضیحی بر روی خروجی در خصوص مطلب مزبور نوشت: در پی اعتراض ستاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و پس از بررسی خبر متن منتشر شده در این سایت درباره مصاحبه خانم علم الهدی، متاسفانه مشخص شد که مصاحبه ای در کار نبوده و متن مذکور  مخدوش و غیرقابل استناد است.

حمایت جلیلی از رئیسی
سعید جلیلی  با بیان اینکه در بین 6 نامزد احراز صلاحیت شده، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کارآمدتر است، گفت: بنده در بین این نامزدها آقای دکتر رئیسی را اصلح می‌دانم و از ایشان نیز حمایت خواهم کرد.

کنایه های متقابل جهانگیری و قالیباف

 قالیباف و جهانگیری در سطح جدال های کلامی پاسخ نقدهای یکدیگر را می دهند دهند و شاید رئیسی و روحانی از موضعی فراتر از نقد و پاسخ، برنامه های خود برای آینده کشور را ترسیم  می کنند.
در آخرین کنایه های دوجانبه این دو، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری با انتقاد از وعده های برخی مبنی بر این که میزان اشتغال در کشور را افزایش می دهیم، گفت: ظرفیت اقتصاد مشخص است که چه مقدار شغل می توان ایجاد کرد بنابراین کسی که بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، معلوم است که می خواهد مردم را فریب دهد. او بدون نام بردن از قالیباف، در آیین بهره برداری از مرحله نخست اتصال فیبرنوری به منازل گفت: برخی می گویند و شعار می دهند که می خواهند این میزان شغل ایجاد کنند، این برادر عزیز یا شغل ایجاد نکرده یا عدد و رقم متوجه نمی شود.
اما این اظهارات بی پاسخ نماند و محمدباقر قالیباف در جمع برخي نمايندگان مجلس با دفاع از برنامه های خود برای اشتغال زایی، تاکید کرد: ما شاهد هستيم هر زماني که شوراي عالي کار تشکيل شده است، هر تصميمي گرفته اند در نهايت منابع در جاي ديگري رفته است. يکي از اشکالات جدي دولت آن است که وقتي بخشنامه اي صورت مي گيرد، در پائين شاهد هستيم اتفاق ديگري مي افتد... در سامانه ملي کارانه ما مي توانيم شغل را براي افراد ايجاد مي کنيم که من با اطمينان مي گويم اين کار امکان پذير است و منابع آن را نيز پيش بيني کرده ايم چرا که اگر به درستي قانون را اجرا کنيم منابع آن در همين بودجه هم وجود دارد البته در بخش هايي نيازمند قوانين جديدي هستيم اما پيش از آن ما بايد کار را با همين قوانين مصوب بر زمين مانده آغاز کنيم.

میرسلیم: با قالیباف و رئیسی مقابله نمی‌کنیم
نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان این‌که «ما برادرانه اعلام کردیم تابع نظرات بزرگان خود و روحانیت هستیم»، گفت: ما مخالف وضع موجود و ادامه کار دولت فعلی هستیم.
وی با اشاره به «اعتقاد کامل موتلفه اسلامی بر افکار و اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب»، گفت: ما کوچکترین حرکت و سخنی که حتی بوی مقابله و رقابت با آقایان قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی بدهد انجام نمی‌دهیم.

دفاع زیباکلام از احمدی نژاد در یک مناظره انتخاباتی

مناظره سیاسی صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت، در دانشگاه یزد برگزار شد و صادق زیبا کلام در بخشی از این مناظره از احمدی نژاد دفاع کرد.
او گفت: هیچ کس در کشور بیشتر از من عملکرد و کارهای رئیس دولت های نهم و دهم را در این سال ها زیر سوال نبرده است ولی باز بر اساس یک انتخابات آزاد و مردم سالار معتقدم باید او نیز نامزد ریاست جمهوری باشد و خود مردم نظرشان را در پای صندوق های اخذ رای بیان کنند.
وی بیان کرد: طبق قانون مراجع چهارگانه باید نسبت به بررسی صلاحیت ها در انتخابات اقدام کنند در حالی که در وضعیت کنونی این موضوع اعمال نمی شود.
احتمال لغو مناظره انتخاباتی روز جمعه
برخی خبرگزاری ها از احتمال لغو اولین مناظره میان شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهند.
شنیده ها حاکی از ان است که به دنبال مخالفت برخی مقامات دولتی با مناظره روز جمعه، قرار است کمیسیون ویژه انتخابات بار دیگر تشکیل جلسه دهد.
این جلسه امشب تشکیل می شود.
خبرگزاری مهر نوشته است که دلیل مخالفت روحانی و جهانگیری با مناظره روز جمعه، سفر استانی این دو کاندیداست.

گلایه کواکبیان از عدم شفافیت رجل سیاسی

مصطفی کواکبیان در اخطاری با استناد به اصل 67 و 115 قانون اساسی گفت: خوشبختانه شورای نگهبان اسامی احراز صلاحیت شدگان را اعلام کرد که همه باید به آن تمکین کنند.
وی در ادامه بیان کرد: همه ما بر اساس اصل 67 قانون اساسی سوگند یاد کردیم که از حقوق ملت و قانون اساسی دفاع کنیم. وقتی از حقوق خودمان نتوانیم دفاع کنیم چطور می‌خواهیم از حقوق ملت دفاع کنیم.
وی در پایان بیان کرد: از قوه مجریه کسی که 30 سال سابقه داشته رجل سیاسی محسوب می‌شود. از قوه قضاییه و شهرداری نیز همینطور اما پنج تا نماینده مجلس جزو رجل سیاسی شناخته نشدند. لطفاً شاخص‌های رجل سیاسی را مشخص کنند.

کدام کارگردان مستند تبلیغاتی ابراهیم رئیسی را می‌سازد؟

مهدی نقویان کارگردان مستند «در برابر طوفان» از ساخت یکی از دو مستند تبلیغاتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خبر داد.
به گزارش  فارس، مهدی نقویان مستندساز از ساخت یکی از مستندهای تبلیغاتی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خبر داد و گفت: یکی از مستندهای تبلیغاتی ایشان را می‌سازم.
وی درباره جزئیات این مستند صحبت نکرد و در پاسخ به این سوال که با همکاری آقای فارسی این مستند ساخته می‌شود یا خیر گفت: آقای فارسی مستند دیگری می‌سازند زیرا دو مستند باید برای هر کاندیدا آماده شود که یکی از آن‌ها را من و دیگری را آقای فارسی می‌سازند.

آغاز تبلیغات تلویزیونی از چهارشنبه
طبق جدول مصوب پخش برنامه های نامزدها انتخابات ریاست جمهوری و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده برای تعیین زمان پخش برنامه های تبلیغاتی آنان، از عصر روز چهارشنبه ،مردم می توانند این برنامه ها را مشاهده کنند یا بشنوند.
بر اساس این جدول، چهارشنبه شبکه اول سیما ساعت ۲۲ گفت و گوی "سید مصطفی هاشمی طبا" را با مردم  به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌کند. وی در این برنامه به صورت اختصاصی و بدون حضور مجری، ضمن معرفی خود، برنامه‌هایش را برای مردم تشریح می‌کند.
شبکه دو سیما نیز همین شب در گفت و گوی ویژه خبری میزبان سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.
در رادیو نیز عصر روز چهارشنبه مخاطبان رادیو ایران می توانند ساعت ۱۷:۳۰ شنونده صدای اسحاق جهانگیری باشند . وی در این گفت و گوی رادیویی ۴۵ دقیقه مهلت دارد به معرفی خود و برنامه هایش بپردازد.

قاليباف با جمعي از نخبگان قم ديدار كرد
یکی از شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم امروز براي انجام چند ديدار و سخنراني در شهر قم، به اين شهر سفر كرد.
به گزارش ايسنا، محمدباقر قالیباف در ابتداي ورود به شهر مقدس قم با جمعی از نخبگان ستاد انتخابی خود در اين شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی