بازدید 4755
بسته خبرهای انتخاباتی تابناک؛

مشخص شدن رؤسای ستاد رئیسی و میرسلیم/ سرشناس‌های ردصلاحیت شده شورا/ واکنش یک ورزشکار به رد صلاحیتش

انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.
کد خبر: ۶۸۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 22 April 2017
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

دیدار جلیلی و رئیسی

صبح امروز«جلیلی» و «رئیسی» با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند .
سعید جلیلی و حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه دوم اردیبهشت با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

حمایت یک کاندیدای جمنا از رئیسی
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در طی اطلاعیه‌‌ای ضمن حمایت از حجت‌ الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: خروج از وضعیت موجود، مستلزم تغییر است و راه حل حضور دولتی کارآمد، انقلابی، متخصص، متعهد و کارآزموده است.
محمد مهدی زاهدی دواطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ تاکید کرد: خروج از وضعیت موجود، مستلزم تغییر است و راه حل حضور دولتی کارآمد، انقلابی، متخصص، متعهد و کارآزموده است.

کدام چهره های سرشانس رد صلاحیت شده اند
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران گفت:روز گذشته اسامی افراد احراز صلاحیت شده به فرمانداری‌ها ابلاغ شد تا به کاندیداها نتایج را اعلام کنند. 

چهره های سرشانسی همچون حبیب کاشانی، مرتضی طلایی، علیرضا دبیر، الهه راستگو، مختاباد، حسین رضازاده و عباس جدیدی از جمله اعضای شورای چهارم شهر تهران هستند که برای پنجمین دوره شورا رد صلاحیت شدند.
رد صلاحیت شدگان از روز سوم تا ششم اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت اعتراض به هیات مرکزی نظارت استان تهران مراجعه کنند.

واکنش علیرضا دبیر به رد صلاحیتش
مطابق اخبار رسیده  علیرضا دبیر در استعلام 4 گانه از قوه قضائیه، ناجا، ثبت احوال و اطلاعات، تایید شده است.
وی با بیان اینکه بنده هیچ مشکلی نداشتم و به همین دلیل، صلاحیت بنده در هیئت اجرایی تأیید شد، گفت: اما گویا شبهه ای که مدت هاست گریبان گیر ماست باز هم دردسر ساز شده است.
دبیر ادامه داد: کشورهای دیگر برای قهرمانان المپیک مجوز اقامت صادر می کنند تا هم تردد آنان را در آن کشور بیشتر کنند و هم به مرور زمان آنها را جذب کنند و این در حالی است که بنده از این امکان استفاده نکردم و در خدمت کشور خودم بودم.
وی گفت: توقع از مراجع ذی صلاح، استعلام دقیق و به موقع از وزارت خارجه و سایر نهادها بود تا این شبهات پیرامون کسی که برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کرده پیش نیاید.

تعداد تایید صلاحیت شدگان انتخابات شوراها
رئیس ستاد انتخابات تهران گفت: 8 هزار و 914 نفر توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان احراز صلاحیت و 793 نفر نیز رد صلاحیت شدند.
حسین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار نهایی داوطلبان احراز صلاحیت شده شورای شهر و روستا اظهار داشت: نتیجه نهایی جلسه صلاحیت‌ها به داوطلبان ابلاغ شده است.
وی افزود: در مجموع 10 هزار و 420 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند از این تعداد تاکنون 194 نفر انصراف دادند. 8 هزار و 914 نفر توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان احراز صلاحیت و 793 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

نیکزاد رئیس ستاد رئیسی شد
«علی نیکزاد» با صدور حکمی به عنوان رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی منصوب شد.
،در حکم حجت‌الاسلام رئیسی برای انتصاب نیکزاد آمده است:
«برادر گرانقدر جناب آقای مهندس علی نیکزاد با عنایت به سوابق، تجارب ارزشمند، شایستگی‌ها و توانمندی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اینجانب منصوب می‌شوید.
محمدعلی امانی رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم شد
دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم انتخاب شد.
محمدعلی امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی