بازدید 6708

برادركشي به خاطر معتاد كردن فرزند

کد خبر: ۶۸۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 19 April 2017
مردي كه برادرش را در اعتياد و مرگ پسرش مقصر مي‌دانست او را با ضربات چاقو در ستارخان به قتل رساند.
 
به گزارش اعتماد، در ساعت يك بامداد 18 فروردين وقوع يك قتل در منطقه ستارخان، خيابان سازمان آب به كلانتري 118 ستارخان اعلام شد. با حضور ماموران و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد مردي30 ساله به نام غلامرضا بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحيه قفسه سينه در مقابل منزلش به قتل رسيده است.
 
با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 27 تهران پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با حضور در محل ارتكاب جنايت به تحقيق از خانواده مقتول پرداختند.
 
در همان مراحل اوليه پسر مقتول در اظهاراتش به كارآگاهان گفت عمويش به نام علي 40 ساله را هنگام فرار از مقابل منزل‌شان ديده است. وي در اظهارات تكميلي به كارآگاهان افزود: داخل خانه بودم كه ناگهان صداي درگيري را ازبيرون خانه شنيدم، زماني كه پايين آمدم عمو علي را ديدم كه در حال دور شدن از آنجا بود. او به سرعت سوار ماشين بنز خود شد و از محل فرار كرد.
 
با ديدن بدن خون‌آلود پدرم كه روي زمين افتاده بود به كمكش رفتم اما او فوت كرده بود. با آغاز تحقيقات براي دستگيري علي، كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه علي و همسرش به صورت جداگانه از هم زندگي مي‌كنند. آنها سه فرزند دارند كه دو تاي آنها پيش مادرشان است و يك پسر 15 ساله‌شان با پدرش زندگي مي‌كرد كه اين پسر سال گذشته فوت كرده است. خود علي نيز بنا بر اظهارات اعضاي خانواده‌اش به مصرف مواد روانگردان اعتياد دارد.
 
در ادامه تحقيقات كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه متهم به خاطر شرايط مناسب مالي و زندگي جداگانه از همسرش، داراي خانه مجردي در محدوده اتوبان آزادگان، شهرك آفتاب است. در نهايت با شناسايي اين محل او صبح روز دوشنبه دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد. متهم در همان اعترافات اوليه صراحتا به ارتكاب جنايت اعتراف كرد و مدعي شد كه برادرم باعث شد تا پسرم به مصرف مواد مخدر اعتياد پيدا كند و به همين علت پسرم فوت كرد. پس از آن تصميم گرفتم انتقام مرگ پسرم را از برادرم بگيرم و به همين علت در شب حادثه به در خانه‌اش رفته و زماني كه وي قصد ورود به خانه‌اش را داشت به سراغش رفتم، ابتدا با او شروع به صحبت كردم و زماني كه با او درگير شدم، با چاقويي كه از قبل تهيه كرده بودم چند ضربه به او زده و بلافاصله با ماشين شخصي‌ام از محل فرار كردم.
 
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتكاب جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. انتشار اين خبر در حالي است كه ديروز نيز يك خبر برادركشي در استان كرمانشاه اعلام شد.
 
در اين حادثه اختلافات خانوادگي در شهرستان صحنه در استان كرمانشاه به برادركشي ختم شد. در بازرسي به عمل آمده از منزل برادر مقتول يك قبضه اسلحه شكاري فاقد مجوز كشف شد.
 
متهم در بازجويي‌هاي پليس پرده از راز اين جنايت برداشت و به قتل برادرش به علت اختلاف خانوادگي اعتراف كرد، لذا متهم به مرجع قضايي معرفي و از آن طريق با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مركزي كرمانشاه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار