بازدید 7193

طغیان رودخانه باراندوز در آذربایجان غربی

کد خبر: ۶۸۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 14 April 2017
فرماندار ارومیه گفت: طغیان رودخانه باراندوز در محور راژان به منطقه 'زیوه' و 'مرگور'، پل ارتباطی 50 روستای این شهرستان با عنوان ' پل هاشم آباد ' را تخریب کرد.

عباس حسن خانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بخش سیلوانای ارومیه دارای یک راه اصلی از منطقه راژان به سمت مرگور است و پل هاشم آباد در این مسیر قرار دارد، افزود: میزان بارش های 24 ساعت گذشته در این منطقه به بیش از 50 میلیمتر رسیده و موجب طغیان باراندوز چای و تخریب تدریجی پل از بعد از ظهر امروز تا ساعت 20 شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر مسدود شدن این مسیر، سه روستای دیگر این منطقه نیز دچار آبگرفتگی شده و تلاش نیروهای امدادی برای رفع مشکلات ساکنان در این منطقه آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی از صبح امروز /جمعه/ در منطقه حضور دارند و به امدادرسانی مشغول هستند، افزود: بازسازی پل و روستاهای دچار آبگرفتگی در صورت مساعد شدن هوا در اسرع وقت آغاز می شود.

به گزارش ایرنا حدود 20 هزار نفر در این 50 روستا سکونت دارند و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، بارندگی هایی که از روز گذشته /پنجشنبه/ در این استان آغاز شده است تا روز یکشنبه ادامه می یابد. 

بخش سیلوانای ارومیه در 40 تا 50 کیلومتری ارومیه واقع شده و دارای حدود 300 هزار نفر جمعیت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار