بازدید 10386

صفار: نقش عوامل فيلم سنتوري در قاچاق آن!

وي تصريح كرد: در حالي كه عوامل سنتوري فيلم را به صورت غيرقانوني از كشور خارج و آن را به نمايش گذاشته‌اند، مسئولان دولتي را متهم مي‌كنند كه به لحاظ قضايي و حقوقي قابل پيگيري است.
کد خبر: ۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۲:۵۳ 21 February 2008

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: شواهد و قرايني در دست است كه بر پايه آن، مي‌توان نقش عوامل فيلم سنتوري در توزيع قاچاق آن را مورد بررسي جدي قرار داد.

محمد حسين صفارهرندي، شامگاه چهارشنبه، پس از افتتاح فرهنگسراي شهيد آويني بندرعباس در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي افزود: نسخه قاچاقي كه هم‌اكنون در كشور پخش شده، از روي نسخه‌اي تكثير شد كه تنها در اختيار عوامل دست‌اندركار اين فيلم بوده است.

وي تصريح كرد: در حالي كه عوامل سنتوري فيلم را به صورت غيرقانوني از كشور خارج و آن را به نمايش گذاشته‌اند، مسئولان دولتي را متهم مي‌كنند كه به لحاظ قضايي و حقوقي قابل پيگيري است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: هم اكران اين فيلم در خارج از كشور و هم فرستادن آن روي شبكه اينترنت از طريق يكي از كشورهاي همسايه تخلف بوده، به همين دليل از دستگاه‌هاي قضايي و امنيتي مي‌خواهم عوامل آن را شناسايي و مجازات كنند.

وي با دفاع از عملكرد معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در صادر نكردن مجوز اكران به اين فيلم تأكيد كرد كه اين تصميم امري قانوني و مسبوق به سابقه بوده است.

صفار هرندي با ستايش از عملكرد جعفري جلوه به عنوان يك مدير توانمند فرهنگي و داراي سابقه طولاني در اين حوزه، از كساني كه با موضعگيري در برابر مديران به گونه‌اي وانمود مي‌كنند كه مديران فرهنگي در ساحتي جداي از اهالي هنر و فرهنگ قرار گرفته‌اند، انتقاد كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: از اصحاب فرهنگ انتظار مي‌رود با بلوغ فرهنگي خود را در برابر اين گونه امواج منفي فرهنگي محافظت كرده و از چيزي دفاع كنند كه نقطه عزيمت فرهنگ و هنر براي رسيدن به اوج و تعالي فرهنگي است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی