بازدید 3124

بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران- شمال تا پایان شهریورماه امسال

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال از اتمام قطعه یک این آزادراه تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 08 April 2017
سیدبهلول حسینی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه آزادراه تهران شمال، گفت: این پروژه در بسیاری از قطعه ها در دست ساخت بوده و قطعه یک آن طبق برآوردهای انجام شده تا پایان شهریورماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

نماینده میانه در مجلس نهم،با بیان اینکه قطعه یک آزادراه تهران -شمال 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این قطعه قرار بود خردادماه تمام شود به خاطر برودت هوا و معارضینی که در برخی مکان ها داشت به شهریورماه موکول شد.

وی ادامه داد:قطعه یک آزادراه تهران- شمال از تقاطع "بزرگراه آزادگان "و" بزرگراه شهید همت" شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امامزاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه‌راهی شهرستانک می‌رسد.

 
بازدید کمیسیون عمران از پروژه آزادراه تهران شمال

 

نماینده ادوار مجلس افزود: اجرای قطعه یک آزادراه تهران- شمال که طول آن تقریباً ۳۲ کیلومتر بوده و تکمیل آن در اولویت است، موجب می‌شود قسمتی از راه فعلی که از طریق کرج می‌گذرد حذف شده و مسیر فعلی حدود ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر شود و صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف سوخت، استهلاک و وقت مسافران را به دنبال خواهد داشت.

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال یادآور شد:با تکمیل قطعه یک این آزادراه دیگر ترافیک های بیش از 12 در این مسیر دیده نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی