بازدید 5165
۱

نقدی بر یاغی گری پدیده جوان استقلال

کد خبر: ۶۸۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 03 April 2017
امید نورافکن به خاطر درگیری روی نیمکت در بازی مقابل فولاد، فعلاً از حضور در تمرینات استقلال محروم است. تیم برد؛ تعویض دقیقه ٨٧ هم عادی است. پس کوبیدن و شوت کردن بطری آب + یقه‌گیری با یعقوب کریمی برای چیست؟

بازیکنان از رده نوجوانان باید بفهمند کارگر باشگاه هستند. اگر به شهرت و ثروت می‌رسند، هزینه‌اش اطاعت محض از فرامين تیم است. کارمند هم نه. کارمندان در امور اداری مشغولند و کارگران در زمین. اگر نمی‌توانید، دنبال شغل دیگری باشید.

کوانگ سونگ از کره شمالی در ١٨ سالگی برای کالیاری بازی می‌کند. امید فقط (نيمى از یک نیم فصل) در ليگ ايران درخشیده. به خاطر سيستم غلط مدیریتی و آموزشی؛ ده‌ها بازیکن داریم که هنوز یک برنز آسیا هم نگرفته‌اند اما در آینه، جهان پهلوان می‌بینند. 

خطای بزرگ تاریخ فوتبال ایران در برابر گردن کشی بازیکنان: «اینها بچه‌های ما هستند، باید مدارا کنیم، نباید طرد شوند، و...» اشتباه مهلکی که رقابت را کشت. نتیجه‌گرا شدیم در حالی که حتی نتیجه هم نگرفتیم. 

باید از تصمیم منصوریان حمایت کرد؛ این تنبیه، لطف پدرانه است به امید. ظلم به نورافکن بود اگر می‌گفت بفرما مثل فرزاد حاتمی؛ تا ثریا برود دیوار کج. ما لیونل مسی را نيز در خدمت تیم می‌خواهیم.

نقدی بر بی انضباطی و یاغی گری پدیده جوان استقلال
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از سایت خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشین
ساخت سایت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی