بازدید 35873
بسته خبری «تابناک»؛

پیش‌بینی آیت‌الله هاشمی از آینده دولت روحانی/ حمله قوچان نژاد به ترامپ/ خسارت ۷۰ میلیارد تومانی یک بانک به مردم/ توصیه رئیس قوه قضائیه به شورای نگهبان/ اعلام نامزدی احتمالی احمدی نژاد!

رصد‌خانه «تابناک»؛ ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «خبرنگاران به دنبال سهم از لیست شورای شهر هستند!»، «دغدغه اصلی کشور به روایت عارف»، «زمان معرفی ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی»، «گلایه معاون حقوقی روحانی»، «توصیه آیت‌الله جنتی به مردم» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 03 April 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گزینه نهایی نباشم، کاندیدا نمی شوم

محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که از وی به عنوان کاندیدای احتمالی مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یاد می‌شود، طی گفت‌وگویی تأکید کرد، در صورتی ‌که گزینه نهایی جبهه مردمی نباشد، کاندیدا نخواهد شد. وی همچنین گفت که منتظر نتایج نهایی خواهد ماند و در نهایت تابع جبهه مردمی خواهد بود. تسنیم این خبر را منتشر کرد.


ادعاهای تند یک نماینده درباره صداوسیما

سهیلا جلودارزاده درباره این‌که چقدر ضرورت دارد گروه‌های سیاسی مردم را تشویق کنند تا حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای مردم است، گفت: جریان آزاد اطلاعات باید صورت بگیرد، مردم در انتخابات قبلی نشان دادند که به کدام سمت و سو گرایش دارند؛ اما هنوز صدا و سیمای ما که با پول‌های مفقود شده دولت قبلی اداره می‌شود در دست یک جریان ورشکسته قرار دارد که با دروغ و حملات ناجوانمردانه کاملا جناحی عمل می‌کند. نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که وقتی برخی از جریان‌ها دست به تخریب دولت می‌زنند تا رأی روحانی را کاهش دهند و یا مانع پیروزی مجدد وی شوند، دولت چه اقدامی باید انجام دهد، عنوان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که جریان خاصی با تمامی امکاناتش از پیاده نظام‌هایش تا صدا و سیما، مانع از رسیدن اخبار درست به مردم می‌شود، دولت باید مقابل این گونه رفتارها جدیت بیشتری به کار بگیرد. او به آسیب‌هایی که می‌تواند انتخابات سال ۹۶ را تهدید کند اشاره کرد و گفت: دو نوع آسیب را می‌توان برای انتخابات آینده در نظر گرفت، نخست آسیب‌های درون دولت و آسیب‌های بیرون مجموعه دولت وجود دارد. منظور از آسیب‌های درون دولت کم‌کاری‌ها، تسلیم شدن‌ها و باج‌هایی است که به دیگران داده می‌شود و زیاده‌خواهی افرادی که در دولت هستند و رییس‌جمهوری باید فکری برای آن‌ها کند. جلودارزاده افزود: منظور از آسیب‌های بیرون دولت کم‌کاری جناح‌های سیاسی و عدم روشنگری مردم است، آنان باید بدانند حقیقت چیست و چه کسی دلسوز واقعی آن‌هاست. مردم دیگر فریب مدعیان دروغین را نمی‌خورند و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شوند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


شایعات درباره تأیید صلاحیت‌ها با هدف کاهش مشارکت است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به نظر می‌رسد انتشار چنین شایعاتی درباره بررسی صلاحیت‌ها با هدف تضعیف انگیزه داوطلبان و کاهش مشارکت مردم صورت می‌گیرد و بنابر این همه باید هوشیار باشند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آن‌چه ازسوی هیأت نظارت بر انتخابات انجام می‌شود، بر اساس مر قانون خواهد بود و مراجع چهارگانه نیز نظر خود را کتبا به هیأت اجرایی منعکس کرده و هیات‌های اجرایی و نظارت نیز بر اساس این استعلام‌ها نسبت به بررسی صلاحیت نامزدها اقدام خواهند کرد. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


حمله قوچان نژاد به ترامپ

همسر من یک دو ملیتی ایرانی ـ آمریکایی است. اخیرا با او می خواستم به آمریکا بروم و درخواست ویزای آمریکا کردم اما چون ملی پوش ایرانی بودم، به من ویزا ندادند. این اتفاقات در 2017 سال بعد از میلاد مسیح، فقط برای اینکه یک احمق مثل ترامپ در راس قدرت است، خنده دار است واقعا. خبر ورزشی، این خبر را منتشر کرد.


خسارت ۷۰ میلیارد تومانی یک بانک به مردم

ضعف فنی یک شرکت پرداخت الکترونیک وابسته به یکی از بانک‌های خصوصی موجب بروز اختلال میلیون‌ها خرید در مرحله پرداخت شده به نحوی که برآوردهای اولیه حاکی از ایجاد ۷۰ میلیارد تومان خسارت است. این نقص همچنان در سامانه‌های فنی بانک مربوطه موجود بوده و فقط محدود به مشتریان این شرکت نیست و عجیب است که بانک مرکزی و مشخصاً شرکت شاپرک به جای صیانت از حقوق و دارایی‌های مردم همچنان سکوت اختیار کرده است. شاکی پرونده: مکرراً در خصوص چنین نقص به مدیران بانک مربوطه و بانک مرکزی هشدار داده بودیم اما متاسفانه مستنداتی که به بانک مرکزی ارسال می کردیم، بایگانی شده است! فارس این خبر را منتشر کرد.


خبرنگاران به دنبال سهم از لیست شورای شهر هستند!

وقتی امثال کواکبیان و حضرتی و وکیلی می‌توانند کاندیدای انتخابات شده و نماینده مجلس شوند، باقی خبرنگاران چرا نتوانند؟ تعارف نداریم که؛ قشون‌کشی رسانه‌ای‌های اصلاح‌طلب برای تصدی کرسی‌های شورا بی‌تأثیر از انتخابات مجلس نیست. آن‌ها دوباره سهم می‌خواهند، این‌بار خیلی بیشتر از لیست امید؛ و لابد حضرات لیست‌بند(!) می‌دانند اگر سهمشان را ندهند، خبری از رپرتاژ اگهی و تبلیغات هم نیست. دوستان البته آنقدر زیادند که می‌توانند یک‌تنه برای انتخابات لیست مجزا بدهند؛ شاید هم دادند، کسی چه می‌داند! دانشجو این خبر را منتشر کرد.


دغدغه اصلی کشور به روایت عارف

رئیس فراکسیون امید مجلس با تأکید بر ضرورت توجه به مسأله تولید و اشتغال ابراز امیدواری کرد که با جهت‌گیری های انجام شده در برنامه ششم حرکت جدی‌تری در رابطه با تولید انجام شود.محمدرضا عارف در حاشیه دیدار نوروزی خود در جمع خبرنگاران درباره نامگذاری سال جدید به عنوان "اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" گفت: با توجه به جهت‌گیری هایی که مقام معظم رهبری در طول چند سال اخیر در خصوص مساله اشتغال داشتند و برای اینکه به رشد و توسعه پایدار دست یابیم سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مطرح شد.وی افزود: البته دولت هم در این زمینه برنامه ها و کارهای قابل قبولی داشتند و در مسأله زیربناها نیز بسترسازی خوبی انجام دادند که بتوانیم شاخص ها و اولویت هایی که در بخش اقتصاد مدنظر است، ساماندهی کنیم. رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهمترین مساله امروز اشتغال و تولید است، گفت: معیشت مردم دغدغه اصلی کشور است و خوشبختانه مجلس و دولت هم جهت گیری ها و سمت و سوهایی را داشته اند.نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال در برنامه ششم توسعه با جهت گیری انجام شده امیدواریم امسال بتوانیم حرکت جدی‌تر و دقیق‌تری را در رابطه با تولید که مسأله مهمی بوده و اشتغال نیز از آن ناشی می شود داشته باشیم.


روزی که سیدحسن خمینی از امام ترسید و بغض کرد

جماران بخشی از خاطرات سیدحسن خمینی درباره امام را منتشر کرده است. در این خاطره نگاری آمده است: تابستان بود و گرمای نجف و آقا که زیر نورگیر سرداب خوابیده بود. من هم که کودکی پنج ـ شش ساله بودم با کبریتی خود را سرگرم کرده و بازی می کردم.در همین حین، کبریت از دستم روی زمین افتاد و او را از خواب بیدار کرد. بسیار ترسیدم و با بغض به گوشه حیاط رفتم و منتظر تا آقا مرا دعوا کند.آقا از پله ها بالا آمد و دستی به سرم کشید و نوازشم کرد تا ترسم بنشیند و هیچ به رویم نیاورد که او را از خواب بیدار کرده ام.


اعتقادی به فعالیت چریکی ندارم

بهزاد نبوی به روزنامه اعتماد گفت: امروز ديگر اعتقادي به فعاليت‌هاي چريكي ندارم و معتقد هستم آن زمان هم بي‌جهت فكر مي‌كرديم در حال انجام كار مهمي هستيم و عملا با آن روش‌ها نمي‌شد رژيم موجود را سرنگون كرد. به همين دليل احساس مثبت و منفي نسبت به آن ندارم، اما به‌طور كلي كار چريكي را چندان كار مناسب و مفيدي نمي‌دانم. امروز كه اصلا هيچ كس در دنيا به دنبال اين نوع كارها نيست؛ فقط داعش است و حتي القاعده هم در حال عقب‌نشيني از اين دست اقدامات است.


زمان معرفی ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی

جزئیات برگزاری دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام شد. ۵ نامزد جبهه مردمی روز ۱۷ فروردین مشخص و اعلام می شود.لطف الله فروزنده عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ششمین جلسه شورای مرکزی این جبهه اظهار داشت: در مجمع دوم جبهه مردمی که 17 فروردین ماه با حضور قریب 3000 نفر اعضای مجمع برگزار میشود، 10 نفری که در مجمع اول، حائز بیشترین آرا بوده و شرائط و سازوکار جبهه را پذیرفته‌اند، دعوت می‌شوند و برنامه خود را به مجمع ارائه کرده و در معرض رای قرار می‌گیرند.فروزنده ادامه داد: 5 نفری که در مجمع دوم حائز بیشترین رای باشند، گزینه هائی هستند که نامزد نهائی از میان آنها تعیین می شوند.عضو هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: پس از مشخص شدن نامزدها، شورای مرکزی درباره نحوه ورود به انتخابات، ثبت‌نام نامزدها و چگونگی رقابت و تعیین نامزد یا نامزدهای نهایی تصمیم‌گیری می‌کند و این اختیاری است که شورای مرکزی از مجمع ملی دریافت خواهد کرد.


رستم قاسمی: اگر کاندیدای نهایی جبهه مردمی نباشم، کنار می‌روم

وزیر اسبق نفت گفت: در صورتی که کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نباشم، از صحنه انتخابات کنار می‌روم.رستم قاسمی وزیر اسبق نفت و یکی از کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم نشست اقشار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در صورتی که به عنوان کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نباشم، از صحنه انتخابات کنار می‌روم. وزیر اسبق نفت خاطرنشان کرد: من پیرو جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستم و به تصمیمات احترام می‌گذارم.


کشته شدن یک ایرانی در اربیل عراق

مرکز پلیس اربیل تأکید کرد که یک زن ایرانی در درگیری دو تن از همکارانش که به استفاده از سلاح انجامید، بر اثر شلیک گلوله بی‌هدف کشته شده است. مرکز پلیس اربیل در بیانیه‌ای آورده است که یک زن ایرانی در منطقه برایتی در اربیل بر اثر شلیک گلوله بی هدف در درگیری دو تن از همکارانش کشته شد. مرکز پلیس اربیل افزود: همکاران مقتول پس از کشته شدن این زن از محل حادثه گریختند. جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد و دستگاه قضایی حکم دستگیری آن دو تن را صادر کرد.


اعلام نامزدی احتمالی احمدی نژاد

جوانفکر مشاور احمدی نژاد در سایت دولت بهار نوشت: آقای عباس کدخدایی سخنگوی محترم شورای نگهبان در تازه ترین اظهارات خود به توصیه مزبور اشاره کرده و گفته است: توصیه مقام معظم رهبری نسبت به دکتر احمدی نژاد به عنوان یک امر قانونی هم می‌تواند محسوب شود.بنده سخنان آقای کدخدایی مبنی بر قانونی بودن این توصیه را بیشتر متاثر از کم دقتی ایشان و عدم توجه به ابعاد موضوع می دانم زیرا در مساله ای که رهبر معظم انقلاب آشکارا و موکدا آن را حتی از قالب دستور و امر و نهی نیز خارج ساخته و در حد توصیه به یک برادرمومن ، نصیحت و خیرخواهی معنا کرده اند ، نمی توان آن را یک حکم حکومتی یا به زعم سخنگوی محترم شورای نگهبان، قانون تلقی کرد.چنین به نظر می رسد که اظهارات ایراد شده از سوی جناب آقای کدخدایی، منعکس کننده نظرات شخصی ایشان است و پرسش تند و تیز خبرنگار مطرح کننده سئوال نیز در پاسخ ارائه شده موثر بوده است. از نظر حقوقی بعید است شورای محترم نگهبان نظر ابراز شده از سوی جناب آقای کدخدایی را مورد تایید قرار دهد زیرا قانون اساسی در نوبت های مختلف بر رعایت حقوق اساسی آحاد جامعه و آزادی های مصرح در آن تاکید کرده است و بسیار دور از ذهن به نظر می آید که شورای مزبور به یک نصیحت خیرخواهانه رهبری از منظر حکم حکومتی بنگرد و به آن جنبه قانونی بدهد. این احتمال از نظر دور نیست که موقعیت زمانی و شرایط خاص کشور بسترساز توصیه رهبر معظم انقلاب به دکتر احمدی نژاد برای عدم ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بوده است، بنابراین تحولات داخلی و خارجی ایران در ماههای اخیر می تواند تغییر نظر رهبر انقلاب در این موضوع را به دنبال داشته باشد ، بویژه با توجه به این حقیقت که نامزد شدن دکتر احمدی نژاد در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به یک مطالبه فراگیر در میان مردم تبدیل شده و ایشان برای این منظور به شدت تحت فشارهای پیدا و پنهان مردم قرار دارند.


گلایه معاون حقوقی روحانی

حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان معاونت حقوقی رییس جمهور گفت: نارسایی‌ها، بداخلاقی ها و بخصوص بی مهری هایی در انعکاس خدمات دولت به مردم از سوی رسانه های عمومی وجود دارد که باید با استفاده از فضای مجازی و امکانات موجود این مشکلات را حل کنیم.اینکه نرخ تورم تک رقمی شود و ثابت بماند، رسیدن به نرخ رشد بیش از ۱۱ درصد و امثال آن از دید کارشناسان اقتصادی و کسانی که از نزدیک موانع را می دیدند، غیرممکن می نمود.اما این نرخ ها حاصل مدیریت جهادی دولت و مجموعه مدیران و کارکنانش بوده است. با وجود خوشحالی از کسب این دستاوردهای درخشان، اما متاسف هستیم که این کارها و دستاوردهای بزرگ که می تواند روحیه جهادی را در لایه های مختلف آحاد ملت تزریق کند، مورد بی مهری قرار می گیرد.


توصیه رئیس قوه قضائیه به شورای نگهبان

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه صبح امروز مسئولان عالی قضایی، با تبریک حلول ماه رجب و اعیاد سعیده این ماه، بار دیگر حلول سال جدید را تبریک گفت و با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق به عنوان یک اصل اساسی در جریان رقابت های انتخاباتی از سوی نامزدها و هواداران آنان گفت: مردم و مسئولان قطعاً اجازه نخواهند داد که در انتخابات آتی، اتفاقاتی نظیر فتنه 88 تکرار شود و از سوی دیگر توقع ما از شورای محترم نگهبان این است که نصّ قانون اساسی را در مورد شرایط نامزدهای انتخابات رعایت کند.


دشمن امروز کشور به روایت قالیباف

محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم روز جمهوری اسلامی، 12 فروردین را روزی مهم و سرنوشت ساز برای کشور و جهان اسلام دانست و گفت: روز جمهوری اسلامی آغاز اولین روزی است که مردم سالاری دینی در این سرزمین حاکم شده و دین خدا در کنار اراده و مشارکت مردم برای تصمیم گیری در این سرزمین مبنا قرار گرفته است، از این جهت 12 فروردین روز بزرگ و عید ملی و دینی ما به شمار می رود. شهردار تهران ضمن تاکید بر اینکه دشمن امروز ما تنبلی، دوری از مردم، تجمل گرایی و بیکاری است، گفت: مردم باید مسئولانی را در مسند کار بیاورند تا در خدمت دغدغه‌های مردم باشند.


هشدار به دولتی‌ها درباره افزایش حقوق کارمندان

در ابلاغیه اخیر دولت به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دولتی تأکید شده است که افزایش ۵۰ درصدی برخی حقوق و مزایای کارکنان دولت، منوط به طی مراحل قانونی و آیین‌نامه‌ای است. روزنامه «خراسان» خبر داد: بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر دولت به تعدادی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، تأکید شده است با وجود مصوبه اواخر اسفندماه سال گذشته هیأت وزیران مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی برخی حقوق و مزایای تعدادی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مدیران مربوطه باید توجه داشته باشند افزایش امتیازات و فوق‌العاده‌های فوق، موکول به طی مراحل پیش‌بینی‌شده در قانون و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوطه است .بر اساس این ابلاغیه، هیچ‌ یک از دستگاه‌های اجرایی مجاز به اعمال افزایش‌های مذکور قبل از طی مراحل قانونی نیستند.

چند نفر در ایران کاربر اینترنت هستند؟
 
آمارهای رسمی گویای آن است که بخش قابل توجهی از ایرانیان برای دسترسی به اینترنت از تلفن همراه بهره می‌گیرند و بدین ترتیب بیش از ۲۷ میلیون کاربر اینترنت موبایل در ایران وجود دارد.اگرچه آمارهای ۱۲ ماهه ای که وضعیت ارتباطی ایران در بخش‌های مختلف را نشان می‌دهد هنوز منتشر نشده اما آمارهای ۹ ماهه سال گذشته گویای این نکته است که در زمینه اینترنت تعداد مشترکان پهن باند سیار بیش از ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۶۱۹ نفر بوده و تعداد مشترکان پهن بند ثابت به بیش از ۹ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۴۳ کاربر رسیده است.

پیش‌بینی آیت‌الله هاشمی از آینده دولت روحانی

یاسر هاشمی در گفت و گو با آنا گفت، پدرش پیش‌بینی می‌کرده مردم از تداوم دولت حسن روحانی حمایت خواهند کرد تا برنامه‌های آن به نتیجه برسد چراکه این برنامه‌ها در چهار سال دوم کامل می‌شود و مردم نتایج آن را می‌بینند.


توصیه آیت‌الله جنتی به مردم

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در دیدار نوروزی با کارکنان این نهاد که در محل نمازخانه آن برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال نو، روز جمهوری اسلامی و فرا رسیدن ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب، ماه عبادت و بندگی است و مطابق حدیث نبوی خوشا به حال کسانی که در این ماه از یاد خدا غافل نیستند و خدا را اطاعت و عبادت می‌کنند. دبیر شورای نگهبان گفت: توصیه من به مردم این است که به دنبال نامزد اصلح باشند. نامزدی که امانتدار است، صداقت دارد، در سابقه او حیف و میل بیت‌المال موجود نیست.


جریان اصولگرایی ‌در انتخابات با یک نامزد وارد می‌شود‌

محمدنبی حبیبی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از مدت‌ها پیش اعلام موجودیت کرده است اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از مدت‌ها پیش اعلام موجودیت کرده و از همان ابتدا حزب موتلفه اسلامی موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را پذیرفت و اعلام کرد که از تشکیل این جبهه استقبال می‌کنیم. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکنون از میان ۵۰ تن نامزد رئیس جمهوری، ۱۴ نفر انتخاب کرده که برای جلوگیری از شکستن آرا به یک نفر ختم می‌شود.


رضاییان: استقلال برو نیستم!

رامین رضاییان که برای مشخص شدن وضعیت خود در باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود، حاضر نشد با خبرنگاران در ارتباط با جلسه امروزش با مسئولان پرسپولیس صحبت کند .بازیکن پرسپولیس در مواجه با هواداران این تیم که از او پرسیدند آیا صحت دارد که قرار است به استقلال برود، گفت: باشگاه از من خواسته که صحبت نکنم، اما باید بگویم استقلال برو نیستم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۵
درود بر خانم جلودارزاده .
با راضی نگهداشتن عده ای قلیل از سرمایه داران که فقط به دنبال رانت ،و انحصار ،وامهای کلا ،هستند ،وهیچ اشتغال زایی هم ندارند ،؟ دولت روحانی اکثریت قشر متوسط ،وفقیر را از خود ناراضی نموده ،بنا بگفته خود مسولین یک میلیون ،وششصد هزار باز نشسته ،حقوق آنها زیر یک و نیم میلیون تومان است ،این تعداد یعنی قریب ده میلیون نفر ،( چون همگی پدر بزرگ ،یا مادر بزرگان جامعه هستند ،) که اگر دولت روحانی اقدامی قبل از آغاز اردیبهشت نکند ،یقینا ضربهٔ مهلک از این ناحیه به دولت او در اتتخابات پیش رو ،وارد میشود ؟
"بویژه با توجه به این حقیقت که نامزد شدن دکتر احمدی نژاد در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به یک مطالبه فراگیر در میان مردم تبدیل شده و ایشان برای این منظور به شدت تحت فشارهای پیدا و پنهان مردم قرار دارند"

تو که راست میگی!! جناب آقای جوانفکر. با حلوا حلوا گفتن، دهن شیرین نمیشه. بهتره سرتو از برف بیاری بیرون
احمدی نژاد با این مشاورا، دیگه دشمن نمی خواد
عجب پيش بيني جالبي همه دولتها همين را ميگويند ٤ سال دوم مردم نتيجه را ببينند ولي من ميگويم سالي كه نكوست از بهارش پيداس.
ماستي كه ترشه از تغارش پيداس
[جناب آقای حبیبی از نظر شما بهمن ماه ۹۵ از مدت ها پیش است پس داستان حزب دمکرات آمریکا با ۵۰ سال قدمت چی می شود
من یک پرسپولیسی دو اتیشه ام ولی جای رضاییان بودم به استقلال می رفتم فقط برا اثبات حقانیت خودم و اثبات کج فهمی برانکو
سلام، خدا قوت، "بسته ویژه خبری" عالییییییییییست...
از اقاى یاسر هاشمى مى پرسم : برنامه‌های دولت نمى شد قبل از انتخابات به نتیجه برسد ؟ تا مردم خاطر جم مى شدند.!! اول باید راى مردم را بگیرید بعد برنامه ها جواب مى دهند؟!!!!. نمى دانم صداقت و تقوا را کجا دفن کردند که براى بقاى جاه وجلال عده قلیلى با عوامفریبی اقدام به تحمیق مردم مى کنند
بزارید احمدی نژاد بیاد کار مملکتو یسره کنه
جناب یاسر هاشمی توجه فرمایند که پدرشان پیش بینی کرده بودند در انتخابات ریاست جمهوری 84و نمایندگی مجلس قبل از ان پیروز می شد ولی نشد او شکستهای خودرا پیش بینی نمی کردچه رسد به شکستهای ....یادی کنیید از عدم صلاحیت پدرتان در دوره گذشته
درخواست از اقای .... برای نامزد شدن به یک مطالبه ی عمومی بدل شده ؟؟؟!!!!! توهم تا چه حد!!!!!! اگر هم صحیح باشد .کوته بینی مردم یک جامعه تا چه حد!!!!!!
جامعه كارگري عزيز در جريان باشيد كه دولتي كه حقوق ما را به گدايي در حد ١٤ درصد افزايش مي دهد خيلي راحت حقوق كاركنان خود را تا حد ٥٠ درصد بالا مي برد
ما بچه هاي نا تني هستيم
اين است عدالت محور بودن
مرگ بر بانکهای استثمار کننده ایران
در موردبيكاري بگفته اقاي عارف . چرا ما بايد اينقدر بيكار داشته باشيم ايا نميتوان بيكاران را بكار ساخت اتوبان در كشور مشغول كرد اين كشور اتوبان كافي ندارد مثلن اتوبان تهران قزوين را ببينيد كه كل استان البرز .شرق و غرب كشور فقط از اين بزرگراه استفاده ميكنند بيايند همت را و حكيم را بقزوين برسانند و بزرگراه فعلي را هم 2 طبقه كنند كلي مشگل بيكري حل ميشود اگر در كل ايان اين اتوبان سازي ها انجام گردد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار