بازدید 15428
۱
تغییر بار ترافیکی به مناسبت «سیزده به در»؛

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ یکشنبه سیزدهم فروردین

آخرین روز تعطیلات نوروزی در حالی آغاز می‌شود که گزارش های رسیده، حکایت از کاهش 8 درصدی تصادفات جاده‌ای در این ایام به نسبت زمان مشابه در سال گذشته دارد؛ آماری خوشحال کننده که البته فعلا تأثیری در رتبه تأسف برانگیز کشورمان در این باره در جهان ندارد.
کد خبر: ۶۸۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 02 April 2017
از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و تلاش می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، تلاش خواهیم داشت، برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان بگذاریم.
 
به گزارش «تابناک»؛ آخرین روز تعطیلات نوروزی، در حالی آغاز می‌شود که گزارش های رسیده، حکایت از کاهش 8 درصدی تصادفات جاده‌ای در این ایام به نسبت زمان مشابه در سال گذشته دارد؛ آماری خوشحال کننده که البته فعلا تأثیری در رتبه تأسف برانگیز کشورمان در این خصوص در جهان ندارد.
 
این در حالی است که امروز، سیزده به در است و به همین دلیل، انتظار می‌رود ترافیک جاده ها تا حدودی کاهش یافته و به محورهای دیگر سوق پیدا کند. اتفاقی که سنگینی ترافیک را به محورهای درون شهری و حومه شهرها منتقل می‌کند و بنابراین، تمرکز پلیس نیز تا حدودی از محورهای مواصلاتی به جاده های تفریحی و خیابان های شهرها معطوف می‌شود.
 
آخرین وضعیت ترافیکی

 
به گزارش پلیس راهور، در محور اهر ـ تبریز در استان آذربایجان شرقی و همچنین محورهای گرمی ـ بیله سوار، پارس آباد-مشکین شهر و اردبیل ـ خلخال در استان اردبیل شاهد بارش برف هستیم.

این در حالی است که وضعیت جوی در برخی دیگر از استان های کشورمان نیز بارانی گزارش می‌شود و از این روی، جا دارد که رانندگان در این محورها نسبت به لغزندگی زمین و رعایت فاصله طولی، توجه لازم را نشان دهند. محورهای بارانی عبارتند از: اغلب محورهای ارتباطی در استان های گیلان، گلستان، قزوین، مرکزی، فارس، همدان، ایلام و مازندران. جدای این استان ها، بارش باران در برخی استان های دیگر نیز گزارش می‌شود.
 
به مانند اغلب روزهای بارانی، شاهد مه گرفتگی در برخی محورهای ارتباطی در برخی نقاط کشورمان نیز هستیم که کاهش شدید میدان دید رانندگان و در نتیجه افزایش احتمال تصادفات را در پی دارد. پدیده‌ای که بروز آن در برخی محورهای پرترافیک مانند آزادراه قزوین ـ رشت یا محور شیراز ـ بوشهر، نگران کننده است.

به این نکات ترافیکی، سنگین بودن ترافیک در برخی محورهای مواصلاتی، از جمله راه های منتهی به پایتخت را نیز باید افزود که البته به رغم پر حجم بودن، روان گزارش می‌شوند؛ اما احتمالا سفرهای سیزده به دری بر حجمشان خواهد افزود و حتی ممکن است، منجر به مسدود شدن برخی از این محورها برای مقاطعی از روز شود.

آخرین وضعیت آب و هوایی

 
بر پایه اخطاریه روز گذشته سازمان هواشناسی، وضعیت جوی امروز این گونه پیش بینی می‌شود: بارش برف در اردبیل، جاده های کوهستانی در مناطق مرتفع شمال آذربایجان های شرقی و غربی، شمال زنجان، ارتفاعات البرز در استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان و مازندران و آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها در برخی نقاط استان های لرستان، نیمه شرقی ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان، غرب سمنان، جنوب غرب تهران و شمال خراسان رضوی.


  
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ یکشنبه سیزدهم فروردین 
 
وضعیت آب و هوایی استان های مختلف در ساعات آینده بدین ترتیب پیش بینی می شود؛
 
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب و هوا و ترافیک؛ یکشنبه سیزدهم فروردین 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
وضعیت پیش بینی یا پیش بینی وضعیت؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی