بازدید 5599
۴
سوژه

یاوه گویی جدید قطری ها:بازی ایران-چین درکشور ثالث!

این یک قانون است که اگر تجاوزی از سوی هواداران به داور شود باید بازی تعطیل شود. اگر من ناظر این بازی بودم بدون شک بازی را متوقف می‌کردم زیرا سلامت داور در اولویت است.
کد خبر: ۶۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 30 March 2017
در ادامه ادعاهای واهی قطری، کارشناس داوری از این کشور غربی که در دو بازی رفت و برگشت متحمل شکست از ایران شدند، مدعی شد که باید ناظر AFC بازی ایران با چین را به خاطر مجروح شدن کمک داور از سوی هواداران متوقف می‌کرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، تیم‌ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان چین بود که حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به نوعی هواداران فضایی بی نظیر را ایجاد کردند.

در جریان این دیدار متاسفانه یکی از هواداران با پرتاب نارنجکی باعث شد تا کمک داور بازی به زمین بیفتد و احساس ناراحتی کند ولی خوشبختانه کمک داور آسیبی ندید و به بازی ادامه داد و داور بازی نیز حکم به ادامه بازی داد.

یاوه گویی جدید قطری ها:بازی ایران-چین درکشور ثالث!

قطری‌ها که در بازی رفت و برگشت مغلوب ایران شده بودند و صعود نکردن آنها به جام جهانی قطعی شد به دنبال ضربه زدن به تیم ملی ایران هستند و در این راستا یکی از کارشناسان داوری قطر با حضور در برنامه «الحکم» شبکه الکاس درباره این صحنه از بازی ایران و چین با جوسازی گفت: مصدومیت و جراحت داور به این شکل از سوی هواداران، انتظار می‌رفت ناظر AFC به داور حکم کند که بازی را متوقف کند. این یک قانون است که اگر تجاوزی از سوی هواداران به داور شود باید بازی تعطیل شود. اگر من ناظر این بازی بودم بدون شک بازی را متوقف می‌کردم زیرا سلامت داور در اولویت است.

 وی در ادامه مدعی شد و گفت: همچنان که دیدید کمک داور پس از مدتی از روی زمین بلند شد. در این زمان باید ناظر بازی سریعا حکم به توقف بازی را دهد و رسما با نوشتن گزارشی به AFC، این بازی را به کشوری دیگری انتقال دهد زیرا سلامت داور در خطر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یاوه در ادبیات فارسی ما اگر هم فحش تلقی نشود کلمه زیبایی نیست . این ادبیات زیبنده یک مومن نیست . گرچه ان همسایه عزیز قطری ما هم مرتکب اشتباه شده اند.
مردمان با فرهنگ غنی!!!!!
بجای ایراد گرفتن از دیگران باید سطح فرهنگ خودمان را ارتقاء بدیهیم و دست از اینگونه اقدامات نامناسب و ضد ورزشی برداریم,کارمان اشتباه بود
بعید نیست از مسئولین منفعل فوتبالی ما که قبول کنند این ذلت را!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی