بازدید 5612
نشست خبری

کی روش:بازی چین تقابل من و لیپی نیست

در درجه اول به همه شما به خصوص خبرنگاران عصر بخیر می‌گویم. امیدوارم امروز کار خوبی در جهت دعوت از هواداران به استادیوم انجام دهید.به تیم ملی چین خوش آمد می گویم.خوشحالیم در ایران میزبان چین هستیم.امیدواریم میهمان نوازی چینی ها را تکرار کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 27 March 2017
سرمربی تیم ملی گفت:امیدواریم میهمان نوازی چینی ها را تکرار کنیم.
 
به گزارش تابناک ورزشی،کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل چین اظهار داشت: در درجه اول به همه شما به خصوص خبرنگاران عصر بخیر می‌گویم. امیدوارم امروز کار خوبی در جهت دعوت از هواداران به استادیوم انجام دهید.به تیم ملی چین خوش آمد می گویم.خوشحالیم در ایران میزبان چین هستیم.امیدواریم میهمان نوازی چینی ها را تکرار کنیم.
 
وی ادامه داد:تک‌تک بازی‌ها در گروه نشان دهنده آن است که فرصت صعود هنور برای همه تیم‌ها مهیاست.همه بازی ها در گروه ما سخت است و هیچ تیمی به طور کامل از مسابقات خارج نشده است و هیچ تیمی صعودش قطعی نشده است.امیدوارم به رویا و هدف اصلی مان که صعود به جام جهانی است برسیم.به طور حتم بازی دشواری با چین داریم.این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد.مسابقه آسانی در پیش نداریم.امیدوارم هواداران واقعی تیم ملی فردا به ورزشگاه بیایند و همان کاری را کنند که هواداران چینی در چین انجام دادند و سکوها را پر کنند.چون اگر این اتفاق رخ ندهد ما بازی را روی سکوها باختیم.امیدوارم فردا آزادی پر شود.تیم ملی انگیزه بالایی برای این بازی دارد و امیدوارم شاهد یک فوتبال خوب باشیم.
 
سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا این بازی تقابل او و مارچلو لیپی است گفت:نه،اینطور نیست.
 
وی درباره غیبت مارچلو لیپی در نشست خبری و اینکه او چه نظری در این باره دارد بیان داشت:این سوال ها را از افراد مرتبط سوال کنید چون به من ارتباطی ندارد.
 
سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا در صورت پیروزی مقابل چین می توان گفت تیم ملی راهی جام جهانی شده است گفت:من در این باره صحبتی ندارم.
 
وی درباره اینکه چقدر امیدوار است که ورزشگاه آزادی فردا پر شود اظهار داشت:ما به حمایت هواداران نیاز داریم.اگر آنها بیایند تازه با هواداران چینی برابری می کنند چون چینی ها در بازی رفت ورزشگاه را پر کردند.وقتی هواداران به ورزشگاه بیایند فضای خوبی در ورزشگاه به وجود می آید و انگیزه ما و بازیکنان بالا می رود. 

بازی چین تقابل دوسرمربی نیست/نمی دانستم کروزو دیه گوتوریستند

سرمربی تیم ملی درباره اینکه ایران و انگلیس تنها تیم هایی هستند که در دور مقدماتی گلی نخورده اند گفت:نگاه ما به بازی فردا این است که اگر مجبور شویم دفاع می کنیم.اگر مجبور شویم 80 دقیقه این کار را با رفتار مناسب بازیکنان انجام می دهیم.ولی تفکر کلی ما برای بازی فردا این است که پیروز شویم.نمی خواهیم فقط دفاع کنیم.دفاع می کنیم که صاحب توپ شویم و از گل خوردن جلوگیری کنیم.وقتی صاحب توپ می شویم همه قوایمان را برای کارهای هجومی می گذاریم.کلین شیت برای ما بسیار مهم است.اگر گلی دریافت نکردیم به خاطر همکاری و انسجام بازیکنان داخل زمین بوده است.اگر بازیکنی توپ را از دست می دهد نفرات دوم و سوم هستند که جبران کنند.فرقی ندارد که مقابل چین بازی کنیم یا آرژانتین.مهم این است که انسجام مان را حفظ کنیم.
 
وی در پاسخ به خبرنگار چینی مبنی بر تفاوت میان این تیم با مربی قبلی و لیپی اظهار داشت:مسائل زیادی را می دانم اما ترجیح می دهم پس از بازی در این باره صحبت کنم.من سال هاست لیپی را می شناسم و اهداف او را تحسین می کنم.در دور رفت که با چین بازی کردیم شاهد نقطه قوت این تیم بودیم.حالا با حضور لیپی این تیم تقویت شده است.اینطور نبود که چین در دور رفت هم بد باشد. الان چین با این مربی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به پیروزی رسیده است.
 
سرمربی تیم ملی درباره آینده حضور مربیان ایرانی در کادر فنی در تیم ملی لحظاتی لبخند زد. وی سپس گفت:کروز و دیه گو برای تفریح به ایران نیامده اند.آنها توریست نیستند. نمی‌دانستم که آنها برای تعطیلات آمده اند.کی روش درباره اینکه آیا غیبت لیپی به خاطر جنگ روانی است اظهار داشت:من در این باره حرفی ندارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی