بازدید 2460
وزیر کشور:

ثبت‌نام برای انتخابات شوراها از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت/ تخلفی گزارش نشده

کد خبر: ۶۷۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 26 March 2017
وزیر کشور از ثبت‌نام ۲۰۰ هزار و ۵۳۵ نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۱۱ امروز خبرداد.
 
به گزارش «تابناک»، عبدالرضا رحمانی‌فضلی پیش از ظهر امروز پس از بازدید از ستاد ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت ۱۱ امروز ۲۰۰ هزار و ۵۳۵ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند که ۳۸ هزار و ۹۶۰ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و ۱۶۱ هزار و ۵۷۵ نفر برای شوراهای روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۲ امشب فرصت ثبت‌نام دارند و زمان دیگر تمدید نمی‌شود، اظهار کرد: از روستائیان تقاضا دارم که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند. در شهر ها ما مشکلی نداریم و حتی در برخی شهرها تا دو برابر نیاز ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تخلفی به ستاد انتخابات کشور در جریان ثبت‌نام از داوطلبان گزارش نشده است، گفت: از همه کسانی که می‌خواهند در مسابقه خیرات برای خدمت به مردم شرکت کنند می‌خواهم که هر چه سریعتر به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: درب‌های بخشداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور ساعت 22 امشب بسته می‌شود و کسانی که می‌خواهند داوطلب انتخابات شوند باید تا پیش از این ساعت به مراکز ثبت‌نام مراجعه نمایند.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به آمار متقاضیان شوراهای اسلامی روستا در سراسر کشور اظهار کرد: انتظارمان این بود که تعداد روستاییان بیشتری برای انتخابات شورای روستا اعلام داوطلبی کنند، در همین راستا از روستاییان عزیزی که تاکنون برای اعلام داوطلبی مراجعه نکرده‌اند می‌خواهیم که برای کمک به مدیریت روستای خود در انتخابات شوراهای اسلامی روستا اعلام کاندیداتوری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی