بازدید 2950

انتقاد از زمان کوتاه سفرهای استانی روحانی

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است سفرهای استانی دولت یازدهم به صورت تشریفاتی انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 24 March 2017
سید قاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سفرهای استانی هیئت دولت، اظهار داشت: سفرهای استانی دولت یازدهم به صورت مفید انجام نمی‌شود، زیرا نتیجه‌ای که انتظار می‌رود، از این گونه سفرها حاصل نمی‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حدود 100 مشکل عمده در کشور و استان ما وجود دارد که که اگر برای هرکدام از این مشکلات رئیس جمهور یک ساعت وقت خود را اختصاص می‌داد، حدود 100 ساعت باید وقت اختصاص داده می‌شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مدت زمان کوتاه سفرهای استانی رئیس جمهور روحانی، ادامه داد: آقای روحانی در طول 4 سال، یکبار به استان کرمانشاه سفر کرده است که این یکبار نیز متاسفانه کمتر از 10 ساعت مدت زمان آن بوده است.

جاسمی با اشاره به ناکافی بودن مدت زمان سفرهای استانی دولت، متذکر شد: زمان مفیدی که انتظار می‌رود، رئیس جمهور در یک سفر استانی برای رسیدگی به مشکلات مردم اختصاص دهد، محقق نشده است.

وی با بیان اینکه زمان مفیدی که رئیس جمهور در سفرهای استانی خود اختصاص داده، کمتر از 3 ساعت بوده است، افزود: اخیرا استان خوزستان با همه مشکلاتی که آن رو به رو بود و استان‌های ایلام و کردستان نیز به تبع آن، از ریزگردها متضرر شدند، رئیس جمهور تنها به صورت نمایشی و تشریفاتی بیشتر از 2 ساعت در این استان وقت صرف نکرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این درحالی است که لازم دیده می‌شود که رئیس جمهور در این منطقه فرماندهی کند و وزرای خود را با تمام توان بسیج کند تا مشکلات موجود را حل کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار