بازدید 2967

واحدهای صنفی در ایام نوروز زیر ذره بین بازرسان اصناف

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت:در ایام عید نوروز بازرسی ها و نظارت ها از سوی بازرسان اتاق اصناف در زمینه کنترل بازار انجام می شود.
کد خبر: ۶۷۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 28 March 2017
شهبازحسن پور بیگلری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با تاکید برلزوم نظارت بر بازار در ایام تعطیلات عید گفت:با برنامه ریزی که از سوی اتاق اصناف کشور صورت گرفت، تلاش شده که بازار شب عید تنظیم و مدیریت شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر درمجلس شورای اسلامی افزود:به دلیل مشکلات اقتصادی میزان معاملات در ایام پایانی سال درحد مطلوب نبودو این موضوع به زیان واحدهای اقتصادی بوده است.   

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از بازرسان اصناف توسط دولت گفت: در صورتی که بازرسی و نظارت در فعالیت های اقتصادی موثر باشد از بسیاری از تخلف های اقتصادی جلوگیری می شود.

حسن پور بیگلری افزود:اصناف کشور براساس قانون نظام صنفی زیرنظر وزارت صنعت ،معدن و تجارت هستند و باید در این رابطه هماهنگی ها مناسب باشد.

برخورد با تخلفات واحدهای صنفی

وی افزود:براساس برنامه ریزی اتاق اصناف، در ایام عید نوروز بازرسی ها و نظارت ها از سوی بازرسان انجام می شود و مردم درصورت نارضایتی از عملکرد واحدهای صنفی، شکایات خود را از طریق اتاق اصناف پیگیری کنند.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور افزود: با هرگونه سوءاستفاده و تخلف از سوی واحدهای صنفی برخورد می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی