بازدید 25232
در سیصد و نود و یکمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

حکایت عجیب سلفی‌های مرگبار در ایران/ در صورت آزاد شدن حجاب در ایران، شما چه خواهید کرد؟/ آیا تحقیق حادثه پلاسکو به نتیجه خواهد رسید؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: را بشنوند.
کد خبر: ۶۷۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 13 March 2017
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در سیصد و نود و یکمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

گذشتن از خود برای دستگیری از دیگران
استقبال از انتخابات رياست جمهورى  
حکایت عجیب سلفی‌های مرگبار در ایران
اگه حجاب آزاد بشه چیکار میکنی؟!
آیا تحقیق حادثه پلاسکو به نتیجه خواهد رسید؟
تعداد بازدید : 12375

تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۱
انتشار یافته: ۱۳
به احتمال زیاد اگر ححاب آزاد شود . خانم ها دو گروه می شوند . یک عده که اکثریت را هم تشکیل میدهند ، فقط به برداشتن شال یا روسری بسنده کرده و رعایت عفاف را در نوع پوشش خواهند کرد . گروه دوم که در حال حاضر هم ححاب درستی ندارند به همان رفتار های جلف و زننده ادامه خواهند داد .
اگر حجاب آزاد بشه قول میدم دیگه ترکیه نرم !!!
با توجه به وضعیت موجود در "مخصوصا" شهرهای بزرگ مانند تهران که متاسفانه دیگر آنچنان از حجاب خبری نیست، اگر حجاب آزاد بشود حداقل 50% مردم فردای آن روز بدون حجاب به خیابان ها می آیند!!! متاسفانه مسئولین در این سالها به جای کار فرهنگی و نهادینه کردن حجاب با استفاده از مهندسی ظریف فرهنگی، تنها به زور متوسل شده اند که نتیجه اش هم شده این!
ضمن تشکر از شجاعت شما و خبرنگارانتون که موضوع حجاب رو مطرح کردید امیدوارم پست نظرسنجی اون به زودی باز بشه و به اطلاع مسولین برسه
پاسخ ها
زنبورک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
هول نکن،بی حجابی آزاد نمیشه.
در اين زمانه اخير زور در هر كاري نتيجه معكوس را به دنبال دارد.
من هم فکر میکنم نظر سنجی حجاب مفید است.
برای حجاب داشتن یا نداشتن اول آدم باید تکلیفشو با خودش مشخص کنه که اسلام و مسلمونی رو قبول داره یا نه. اگه داره که باید حجاب رو هم بپذیره. اگه خودشو به عنوان مسلمون قبول نداره که حرفی نیست. در ضمن قبول کنید که مسئله فقط روسری نیست. وقتی روسری کنار گذاشته شد، چیزای دیگه ای به عنوان محدودیت معرقی میشه.
انشالله همه پرسي حجاب اختياري در كشور برگزار بشه
در امور فرهنگی اجبار هیچوقت نتیجه دلخواه ببار نمیاره قبلا بی حجاب وباحجاب داشتیم فشار برای حجاب اجباری باعث ایجاد قشر بد حجاب شد یعنی بی حجابی درعین حفظ حجاب اجباری نتیجه بد دیگری هم داشته که عدم تشخیص باحجاب معتقد از باحجاب منتفع شده
به خدا ملت فهم و شعور دارن
اكثر خانم ها فقط از روسري و لباس‌هاي تيره خسته شده اند....
مسلما اگر حجاب آزاد بشه درصد بسيار زيادي از مردم حدود و شأن و شئونات را رعايت خواهند كرد... اندك قليل هم نياز به قوانين و فرهنگ سازي خواهد داشت.
حجاب ازضروریات دین است واینهمه شهیدومجروح وجاویدالاثروجانبازبخاطربرپائی احکام الهی که یکی ازآنها((حجاب))است جان خودرافداکرده اند. درتاریخ هم آمده که همسرخشایارشاه حاضربه کشف حجاب نشد.یعنی یک شیعه وایرانی باغیرت ترازاین حرفهاست که ناموسش رادرمعرض دیدنامحرم بگذاردوبانوی مسلمان ایرانی نیزباوقارتروباشعورترازاین حرفهاست که کشف حجاب نماید.(جانبازدفاع مقدس)
مسلماً به دلیل عادت های مذهبی با مخالفت شدید روبرو خواهد شد. ولی
در طولانی مدت اثرات مثبتی خواهد داشت. همیشه آزادی بهائی دارد و "زمان" لازمه نتیجه گیری.
اگر حریم خصوصی و آزادی انسانها از کودکی به طور صحیح آموزش داده شود جامعه ای به وجود خواهد آمد که هیچ کس حق ایجاد مزاحمت برای بانوان را نخواهد داشت. چیزی که در حال حاضر به طور واضح در کشورهای آمریکای شمالی مشاهده میشود.
البته اعتماد به اجرای قانون جهت امنیت روانی برای بهره برداری از آزادی نیز یکی از واجبات است.
ساعت صفر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار