بازدید 2690
عبدالله ناصری پاسخ داد:

تفاوت بقایی و احمدی نژاد در چیست؟

ناصری با اشاره به اینکه بقایی بدون اجازه احمدی نژاد حتی آب هم نمیخورد، گفت: کاندیداتوری بقایی باعث میشود تا احمدی نژاد حضور رسمی تر و گسترده تر در فضای جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 07 March 2017
عبدالله ناصری فعال اصلاح طلب  با اشاره به اینکه بقایی بدون اجازه احمدی نژاد حتی آب هم نمیخورد، گفت: کاندیداتوری بقایی باعث میشود تا احمدی نژاد حضور رسمی تر و گسترده تر در فضای جامعه داشته باشد.
 
به گزارش نامه نیوز این فعال سیاسی ادامه داد : احمدی نژاد تفاوت بسیاری با بقایی دارد،‌وی کار اجرایی کرده بود و توانمندی، هوشمندی و زیرکی های بسیاری را نسبت به بقایی داشت.
 
ناصری خاطرنشان کرد:‌ تنها فردی که نزدیکی بسیاری با احمدی نژاد دارد مشایی است که وی فرد بسیار زیرکی است و من او را فرد منحرف و سردمدار جریان انحرافی نمی دانم و این موضوعی است که اصولگرایان و دوستداران احمدی نژاد مطرح کردند. مشایی فرد  باهوشی است. 
 
وی ادامه داد: البته افراد دیگری از وزرا و معاونین احمدی نژاد در کنارش حضور دارند اما آن ها حاضر نیستند که به نفع وی وارد صحنه شوند. معتقدم امروز برخلاف سال های گذشته از طرفداران احمدی نژاد کم شده است و حتی اکنون جلیلی هم با اسم احمدی نژاد وارد میدان رقابت نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی