بازدید 5260
حاشیه

کتک کاری شدیدبازیکنان تراکتور وسایپا؛وسط وآخر بازی

دقیقه 80 توپ از زمین خارج شد و حامد لک گلر سایپا بدون توجه به انداختن توپ از سوی توپ جمع کن ها، به دنبال توپ رفت. در این لحظه عکاسان پشت دروازه صحبت‌هایی را به لک گفتند که لک بابت حرف‌هایی که به او زده شد به داور اعتراض کرد و سپس او هم به سمت عکاسان بازگشت و حرف‌هایی به آنها زد.
کد خبر: ۶۷۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 03 March 2017
در پایان دیدار امروز تراکتورسازی تبریز و سایپا درگیری فیزیکی شدیدی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اتمام دیدار تراکتورسازی - سایپا که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، حامد لک دروازه بان سایپا که مشخص نبود به چه دلیل عصبانی است، با بازیکن تیم تراکتورسازی درگیر شد و با مشت به صورت هادی محمدی زد.

ماجرا از آنجا شروع شد که دقیقه 80 توپ از زمین خارج شد و حامد لک گلر سایپا بدون توجه به انداختن توپ از سوی توپ جمع کن ها، به دنبال توپ رفت. در این لحظه عکاسان پشت دروازه صحبت‌هایی را به لک گفتند که لک بابت حرف‌هایی که به او زده شد به داور اعتراض کرد و سپس او هم به سمت عکاسان بازگشت و حرف‌هایی به آنها زد.

کنک کاری شدیدبازیکنان تراکتور وسایپا؛وسط وآخر بازی 
در همین لحظه رضا تقیون مدیرروابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی به آن قسمت ورزشگاه رفت تا متوجه شود چه اتفاقی افتاده است. در این بین تقیون متوجه شد پسرش در این موضوع نقش داشته که ضمن زدن یک سیلی به گوش فرزندش او را کنار کشید. سپس داور به خاطر اتفاقات و تاخیری که در شروع بازی به وجود آمد به لک یک کارت زرد نشان داد.

پس از این اتفاق، درگیری فیزیکی بین این دو بازیکن به وجود آمد که با وساطت سایر بازیکنان ختم به خیر شد اما حامد لک که در دقایق آخر بازی کارت زرد گرفته بود، بازی بعدی تیمش را از دست داد.
بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی نیمه دوم نیز با یکدیگر زدوخورد شدیدی داشتند و دقایقی بازی را به جنجال کشیدند اما داور کارت قرمزی نشان نداد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی