بازدید 3117

تایید نفوذ آب و گرد و غبار در ۷ مدل خودروی داخلی

معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تایید کرد که برخی خودروهای داخلی با مشکل نفوذ آب و گرد و غبار مواجه هستند.
کد خبر: ۶۷۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 27 February 2017
معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تایید کرد که برخی خودروهای داخلی با مشکل نفوذ آب و گرد و غبار مواجه هستند.

سعید تاجیک در گفت‌وگو با ایسنا و در مورد اینکه برخی از خودروهای داخلی حتی استانداردهای جزئی را رعایت نمی‌کنند و با مشکل نفوذ آب و گرد و غبار مواجه هستند، اظهار کرد: در بررسی‌هایی که مدنظر قرار گرفته است، یکی از مشکلات خودروهای مذکور نفوذ آب و گرد و غبار بوده که به عنوان یکی از عیب‌های اعلام شده مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این مسئله ایرادی است که ممکن است یک روز در خط تولید رخ دهد و روز دیگر چنین اتفاقی نیفتد چرا که قطعات مختلفی در تولید خودروها به کار گرفته می‌شود و نمی‌توان این مسئله را ایرادی کلی دانست.

معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه بسیاری از خودروهای داخلی به ویژه خودروهای مورد اشاره با مشکل نفوذ آب و گرد و غبار مواجه هستند بیان کرد: ما به دنبال رفع عیب خودروهای مربوطه هستیم و ایرادات دست یافته را گزارش می‌کنیم اما متاسفانه پس از آنکه خطای مورد نظر در بخشی از خودرو رفع می‌شود، مجددا در بخش دیگری از خودرو سر باز می‌زنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس جدیدترین گزارش ارزیابی ارائه شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هفت مدل خودروی سواری تولیدی در خودروسازی داخلی در استاندارد عدم نفوذ آب دارای نقص بوده و این استاندارد را به طور کامل پاس نکرده‌اند.

بر اساس این گزارش که در دی ماه سال جاری مدنظر قرار گرفته است، خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبای هاچ‌بک (محصولات سایپا)، سمند تبریز (محصول ایران‌خودرو) و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (محصول خودروسازی مدیران) در استاندارد عدم نفوذ آب دارای نمره منفی بوده و این نمره منفی نشان می‌دهد که خودروهای مربوطه استانداردهای لازم را به طور کامل پاس نکرده و دارای نقص کیفی در این بخش هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی