بازدید 7613
۱
خبر

پیشنهاد چینی کریم/انصاریفر گرانترین فوتبالیست تاریخ ایران؟+عکس

تیم فوتبال تیانجین چوانجیان که فابیو کاناواروی ایتالیایی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد پیشنهاد 10 میلیون یورویی را برای جذب کریم انصاری‌فرد به باشگاه المپیاکوس پیش از آغاز بازی برابر عثمانلی اسپور ترکیه ارسال کرد.
کد خبر: ۶۷۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 24 February 2017
باشگاه المپیاکوس یونان به طور رسمی از دریافت پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای انتقال مهاجم ایرانی‌اش به سوپر لیگ چین خبر داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از رادیو ورزش یونان، باشگاه المپیاکوس یونان پیش از آغاز بازی برگشت مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا برابر عثمانلی اسپور ترکیه پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای انتقال کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی‌اش دریافت کرد.
 
پس از موافقت باشگاه المپیاکوس با انتقال 11 میلیون یورویی براون ایدیه، مهاجم نیجریه‌ای به سوپر لیگ چین پیشنهاد هنگفت دیگری با مبلغ 10 میلیون یورو به این تیم مطرح یونانی ارسال شده است.
 پیشنهاد سنگین یک تیم چینی برای جذب انصاری‌فرد+عکس

در ادامه خبر معتبرترین رسانه ورزشی یونان آمده است: تیم فوتبال تیانجین چوانجیان که فابیو کاناواروی ایتالیایی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد پیشنهاد 10 میلیون یورویی را برای جذب کریم انصاری‌فرد به باشگاه المپیاکوس پیش از آغاز بازی برابر عثمانلی اسپور ترکیه ارسال کرد.
 
هنوز پاسخ باشگاه المپیاکوس به پیشنهاد جدیدی چینی‌ها برای انتقال کریم انصاری‌فرد  مشخص نیست. این تیم مطرح یونانی پس از جدایی بروان ایدیه فقط کریم انصاری‌فرد و کاردوزو را به عنوان مهاجم در اختیار دارد و در صورت انتقال ملی‌پوش ایرانی با کمبود بازیکن در خط حمله خود مواجه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انصاری فرد اگر در همه بازیها 2 گل بزند ، اسمش انصاری زوج میشود!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی