بازدید 4461

دستگيري ۳ آدم‌ربا و رهايي گروگان

کد خبر: ۶۷۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 22 February 2017
با تلاش ماموران انتظامي شهرستان استهبان سه نفر كه فردي را ربوده بودند، دستگير و گروگان آزاد شد.
 
به گزارش آرمان، فرمانده انتظامي استان فارس در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، گفت: فردي با مراجعه به ماموران انتظامي پاسگاه ماه فرخان شهرستان استهبان مدعي شد پدرش با یک دستگاه خودرو نیسان با فردی ناشناس که خریدار جو بوده است، از منزل خارج و تا كنون مراجعه نكرده است.
 
سردار احمد علي گودرزي افزود: پس از بررسي موضوع و اطمينان يافتن از صحت خبر آدم ربايي، مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفته و پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي متهمان كه عرصه را بر خود تنگ ديده بودند، گروگان را در منطقه اي از شهرستان رها و از محل متواري مي‌شوند.
 
وي تصريح كرد: تحقيقات پليس براي شناسايي متهمان آغاز و در نهايت دو نفر كه داراي سوابق متعدد كيفري بودند، در اطراف شهرستان استهبان شناسايي و دستگير شدند.
 
فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه با تحقيقات تكميلي پليس، متهم اصلي به هويت ف- ق در شهرستان نائين استان اصفهان شناسايي و توسط ماموران انتظامي دستگير شد، افزود: در بازرسي از مخفيگاه اين افراد دو قبضه اسلحه غیرمجاز كشف شد.
 
سردار گودرزي با بيان اينكه متهمان در بازجويي‌هاي انجام شده علت و انگيزه آدم ربايي را اختلافات خانوادگي عنوان كردند، گفت: افراد دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی