بازدید 2913

آغاز ليگ قهرمانان آسيا و نبرد استقلال‌هاي ايران

کد خبر: ۶۶۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 20 February 2017
گام اول در ليگ قهرمانان آسيا، نبرد استقلال‌هاي ايران با الاهلي امارات و الفتح عربستان. پس از السد، پرسپوليس و ذوب‌آهن، شاگردان علي‌منصور حالا پر روحيه‌تر از آن هستند كه مقابل يكي از قدرت‌هاي آسيا از پيش بازنده باشند. هرچه نباشد آنها دو ستاره روي سينه‌شان دارند و جزو يكي از پر افتخارها در آسيا به شمار مي‌روند. 

به گزارش تماشاگران امروز ؛ استقلالي‌ها كه دو فصل در ليگ قهرمانان غايب بودند، در شش بازي اخير خود، شش پيروزي به دست‌ آورده‌اند و آخرين شكست آنها به 28 دي‌ماه برمي‌گردد كه مقابل استقلال خوزستان تن به شكست داده بودند. 
اين بار اما آنها مقابل تيمي قرار مي‌گيرند كه تا دندان مسلح است. هر چند كه آنها در ليگ امارات با 41 امتياز در رده دوم جدول رده‌بندي قرار دارند، اما گران‌ترين تيم حاضر در ليگ امارات به حساب مي‌آيند. مسئولان باشگاه الاهلي 27 ميليون يورو براي تيم‌شان هزينه كرده‌اند و قيمت يك بازيكن خارجي آنها، اورتون ريبيرو (برزيل)، 12 ميليون يوروست كه بيشتر از بودجه كل فصل استقلال است! با اين حال، اين آمار و ارقام دليل قانع‌كننده‌اي براي استقلالي‌ها نخواهد بود. آنها كه فاكتور مهمي به نام جوانان با انگيزه را در اختيار دارند، يك هدف را دنبال مي‌كنند‌؛ پيروزي مقابل الاهلي. قبل از سفر، با هر كدام از جوان‌هاي تيم علي‌منصور كه حرف زده مي‌شد، به يك نقطه مشترك اشاره مي‌كردند و آن حركت رو به جلو و تداوم پيروزي‌هايي است كه به دست‌ آورده‌اند. امروز، روز آغاز است. آغاز تلاش براي رسيدن به موفقيت و شايد سنجاق شدن سومين ستاره آسيايي به سينه يكي از پر افتخار‌ترين‌ها. 

امروز اما ديگر نمانيده ايران هم بايد در ديداري سخت به مصاف الفتح عربستان برود. استقلال خوزستان كه مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر ايران محسوب مي‌شود، پيش از سفر به عمان حاشيه‌هاي زيادي را تجربه كرد. آنها كه از بي‌پولي رنج مي‌برند، حتي تهديد به كناره‌‌گيري از ليگ قهرمانان آسيا كردند، اما ظاهراً مساعدت فدراسيون فوتبال باعث شده تا فعلاً گره كار باز شود و آنها براي بازي مقابل نماينده عربستان راهي كشور همسايه شوند. خوزستاني‌ها در شرايطي در رده هشتم جدول رده‌بندي قرار گرفته‌اند كه رقيب آنها هم در ليگ عربستان در رده سيزدهم و ما قبل آخر ليگ عربستان جاي گرفته است. بنابراين اين ديدار براي هر دو تيم از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و مي‌تواند سرنوشت صعود آنها را رقم بزند. 
*بازي استقلال و الاهلي ساعت 19:45 و بازي استقلال خوزستان مقابل الفتح ساعت 14:30 برگزار مي‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی