بازدید 11899
۸

نفوذ جدید به اطلاعات مشترکان یک اپراتور موبایل؟!

کد خبر: ۶۶۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 19 February 2017
براساس ادعاهای جدید دسترسی غیرمجاز به برخی اطلاعات مشترکان یکی از اپراتورهای موبایل و تغییر غیرمجاز رمز حساب آنان از طریق پنل کنترل حساب اینترنتی امکان‌ پذیر شده است.

به گزارش فارس، اخیراً خبری درباره دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه در فضای مجازی منتشر شده است.
 
در این خبر ادعا شده که از طریق یک ابزار هک، از راه پنل کنترل حساب اینترنتی (ECARE) امکان تغییر غیرمجاز رمز حساب و سپس ورود به حساب و در نتیجه دسترسی به برخی اطلاعات مشترکان امکان‌پذیر شده است.
 
همچنین پیرو این اعلام، به مشترکان توصیه شده برای جلوگیری از امکان نفوذ، با ورود به قسمت لاگین سایت اپراتور مربوطه و وارد کردن شماره تلفن موبایل خود، چند بار رمز اشتباه را وارد کنند تا اکانت قفل شود و قابل دسترس نباشد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کار،کار خود اپراتور است یا بانک مربوطه،....
اینم شد خبر؟
کدوم اپراتور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه این چجور اطلاع رسانیه!!!؟
حالا خودتون بیفتید دنبالش
این اپ ایرانسل نمی دونم چطوریه که یکی از آشنایان نشون داد در هر لحظه می تونه بفهمه من چقدر شارژ پول در حساب سیم کارتم دارم
چرا همانند امنیتی ها حرف می زنید؟ چه اطلاعاتی؟ کدام اپراتور؟
........معلّم : بگو ببینم نادرشاه که بود؟ .......دانش آموز: نادر شاه کسی بود که در جنگی که نامش را به خاطر ندارم کشوری را که الان به یاد نمی آورم شکست داد و تعدادی ازآنان را که نمی دانم چند نفر بودند کُشت و با مقداری غنائم جنگی که دقیقا" میزان آن را نمی دانم در تاریخ نامشخصّی به ایران بازگشت. ...........
گل و بلبل
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
آخرین اخبار
وب گردی