بازدید 2323

مک‌کین: دولت ترامپ درگیر آشفتگی است

یک سناتور ارشد جمهوری‌خواه به مقامات اروپایی گفت دولت کنونی آمریکا درگیر آشفتگی است و رئیس‌جمهور این کشور مواضعی اتخاذ می‌کند که با هم در تناقض هستند.
کد خبر: ۶۶۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰ 18 February 2017
یک سناتور ارشد جمهوری‌خواه به مقامات اروپایی گفت دولت کنونی آمریکا درگیر آشفتگی است و رئیس‌جمهور این کشور مواضعی اتخاذ می‌کند که با هم در تناقض هستند.
 

به گزارش فارس، «جان مک‌کین» از سناتورهای ارشد جمهوری‌خواه، روز جمعه دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور هم‌حزبش را درگیر «آشفتگی» توصیف کرد.

خبرگزاری رویترز نوشته است که مک‌کین که برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده، با اظهارات خود پیامی بر خلاف اطمینانی که مقامات آمریکایی می‌خواهند به اروپا القا کنند، داد.

وی به حاضران در این نشست گفت استعفای اجباری «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی ترامپ به دلیل تماس به دولت روسیه، نشان‌دهنده وضعیت آشفته دولت آمریکا است.

مک‌کین که از منتقدان ترامپ به شمار می‌آید، گفت: «تصور می‌کنم مسئله فلین چیزی است که به خوبی نشان می‌دهد که این دولت در بسیاری از مسائل در آشفتگی به سر می‌برد و کار زیادی هست که باید انجام دهیم.»

وی افزود: «فکر می‌کنم، رئیس‌جمهور حرف‌هایی می‌زند که با هم متناقض هستند. به همین دلیل یاد گرفته‌ایم به جای حرف‌ها، به اعمال او نگاه کنیم.»

بسیاری از مقامات اروپایی نسبت به مواضع ترامپ در قبال موضوعات مختلف، از پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گرفته تا روسیه و ایران، ابراز نگرانی کرده‌اند.

ترامپ پیش از این ناتو را «تاریخ‌مصرف گذشته» خوانده و «جیمز متیس» وزیر دفاع دولت او هم هرچند که این ائتلاف را سنگ‌بنای امنیت آمریکا توصیف کرد، اما به اعضای این پیمان هشدار داد که اگر تعهدات مالی خود را اجرا نکنند، واشنگتن هم تعهد خود را کاهش می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی