بازدید 21402

سوريان مدالش را به احمدي‌نژاد داد

وي در پايان با اشاره به حركت رو به جلوي ورزش كشور به خصوص در رشته كشتي، گفت: سازمان تربيت بدني بايد توجه به ورزش كشتي داشته باشد؛ زيرا كشتي عامل ارتباط عواطف و دل‌هاي ملت ايران است.
کد خبر: ۶۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۸ - ۰۱:۴۲ 02 October 2009
حميد سوريان قهرمان كشتي فرنگي جهان مدال طلاي مسابقات جهاني اخير را به رييس‌جمهور اهدا كرد و گفت: دكتر احمدي‌نژاد با حضور مقتدرانه در مقر سازمان ملل متحد و كسب افتخار و عزت براي ملت ايران و همه مسلمانان، قهرمان اصلي است.

به گزارش ايسنا؛ رييس‌جمهور نيز پس از دريافت مدال طلاي حميد سوريان قهرمان و افتخار‌آفرين جوان ايران اسلامي، با تاكيد بر اين‌كه هركس با همه توان و اعتقاد به ارزش‌هاي الهي و براي رضاي خدا فعاليت كند؛ در زمين و آسمان قهرمان است تصريح كرد: جوانان پاك و مومن ايران اسلامي از جمله حميد سوريان كه با اخلاق والاي جوانمردي و نگاه آرماني و اعتقاد به ولايت وارد عرصه مي‌شوند و به سرنوشت ملت و كشور توجه دارند؛ حتي اگر مدال نيز كسب نكنند، مايه افتخار ملت و قهرمان واقعي هستند.

دكتر محمود احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه جوانان نقطه اتكا و پشتيبان مسوولان و كشور هستند تاكيد كرد: خدمت به مردم و فرياد خواسته‌هاي ملت بالاترين افتخار است و مسوولان نيز بايد نماد جوانان پاك و مصمم ايران اسلامي باشند.

وي مستكبران عالم را همچون كف روي آب، بدون بنيان و در حال افول برشمرد و اظهار كرد: فرهنگ اسلام ناب و انقلاب اسلامي و فرهنگ جوانمردي در سراسر جهان حاكم خواهد شد.

وي با تاكيد بر اين‌كه ملت ايران با تلاش جوانان خود روز به روز عزتمندتر خواهد شد تصريح كرد: حوادث و سختي‌ها مايه رشد و كمال و دشمني مستكبران موجب افزايش قدرت ملت ايران خواهد شد.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود، ورزش كشتي را مظهر جوانمردي ، مردمي بودن و صداقت دانست و گفت: ورزش كشتي عامل ترويج اخلاق و فرهنگ و مجموعه‌اي از ارزش‌هاست كه بشر امروز به آن ها نياز دارد.

وي با بيان اين‌كه روحيات جوانمردي ورزشكاران ماندگار است تاكيد كرد: امروز ورزشكاران جمهوري اسلامي اخلاق و جوانمردي ايراني و اسلامي را در جهان منتشر مي‌كنند.

وي در پايان با اشاره به حركت رو به جلوي ورزش كشور به خصوص در رشته كشتي، گفت: سازمان تربيت بدني بايد توجه به ورزش كشتي داشته باشد؛ زيرا كشتي عامل ارتباط عواطف و دل‌هاي ملت ايران است.

گفتني است؛ مدال طلاي مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان در دانمارك، قرار است با نام حميد سوريان در موزه رياست جمهوري در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی