بازدید 1624
سروری خبرداد؛

بررسی 70 گزینه برای انتخابات شورای شهر در جمعیت رهپویان

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات شورای شهر با هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 12 February 2017
 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی؛ پیرامون برنامه های انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: جمعیت رهپویان در چارچوب اصولگرایان تحول خواه برنامه انتخاباتی خود را تنظیم کرده است و با هماهنگی این تشکل، کاندیداهای خود را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی خواهد کرد. 
  
وی در ادامه افزود:‌ جلسه‌ای با نمایندگان هر یک از جریان‌ها که از نظر جمعیت گزینه‌های مناسبی برای انتخابات ریاست جمهوری بوده‌اند، برگزار کرده‌ و گزارش این جلسات را با نیروهای تحول خواه در میان گذاشته‌ایم. 
  
سروری عنوان کرد: در روز تشکیل جلسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در تاریخ 28 بهمن ماه در جهت هم‌افزایی، هم‌گرایی و همکاری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب گزینه‌های نهایی خود را به این جبهه معرفی خواهیم کرد.    
  
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات شورای شهر تصریح کرد: باید بدانیم فرآیند انتخابات شورای شهر با انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است چرا که انتخابات ریاست جمهوری سیاسی اما انتخابات شورای شهر یک انتخابات اجتماعی و نیازمند حضور چهره‌های متخصص و کارشناس اجتماعی است و باید از ارائه لیست سیاسی در این انتخابات اجتناب و از قالب شدن فضای سیاسی در انتخابات شورای شهر جلوگیری کرد و به شکل مستقل از انتخابات ریاست جمهوری برگزار کنیم. 
  
وی در پایان در خصوص فعالیت‌های حزب متبوعش در انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات شورای شهر با هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکت خواهد کرد و این جمعیت تاکنون حدود 70 کاندیدا برای انتخابات شورای درنظر گرفته است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی