بازدید 7638

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در بهمن ماه سال 95

کد خبر: ۶۶۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 07 February 2017
سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای، «تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 بهمن ماه 1395» را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش فارس، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضمن فراخوان تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان بهمن ماه 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال 1395 دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور پیدا کنند.

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1395، باید روز سه شنبه مورخ 19 بهمن ماه امسال به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1395، باید رأس ساعت 7 صبح سه شنبه 11 بهمن ماه سال جاری به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه به مراکز آموزش نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار