بازدید 2846

قوچان‌نژاد مردبزرگ ماه ژانویه تیم هیرنوین هلند

رضا قوچان‌نژاد ‌گل‌های مهمی را به ثمر رسانده است. در سه بازی با گل‌های خود باعث کسب نتایج تساوی برای تیم هیرنوین شد و با هت‌تریک کردن برابر آیندهوون در صدر جدول گلزنان برتر اردویژه هلند قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 02 February 2017
سایت خبری باشگاه فوتبال هیرنوین هلند در تحلیلی از رضا قوچان‌نژاد به عنوان مرد بزرگ ماه ژانویه این تیم یاد کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،سایت فین‌آنلاین هلند که اخبار مربوط به تیم فوتبال هیرنوین را منتشر می‌کند در تحلیلی به قلم فرانک بنن نوشته است: ماه ژانویه میلادی به پایان رسیده است. ماهی که در آن سال نو میلادی را با پیروزی برابر دن‌هاخ در اردویژه هلند آغاز کردیم. تیم هیرنوین بهترین بازی خود در سال 2017 را برابر آیندهوون انجام داد و با خرونیخن به تساوی رسید. در جام حذفی نیز با شکست برابر آلکمار از صعود بازماند.
 
این سایت هلندی در ادامه با اشاره به عدم از دست دادن بازیکن خاصی در فصل نقل‌وانتقالات ماه ژانویه و جذب مارتین اودگارد از تیم رئال مادرید توسط هیرنوین آورده است: رضا قوچان‌نژاد با به ثمر رساندن دو گل در بازی برابر دن‌هاخ و هت‌تریک کردن در ورزشگاه فیلیپس آیندهوون مرد بزرگ ماه ژانویه تیم هیرنوین بود. گری هامسترا (مدیر فنی باشگاه هیرنوین) تابستان گذشته تجربه قوچان‌نژاد را می‌شناخت  و او را به خدمت گرفت. رضا مهاجمی است که توپ را به خوبی تعقیب می‌کند و به خوبی می‌داند توپ در کجا فرود خواهد آمد. همواره جایگیری مناسبی دارد تا در آخرین لحظه تاثیر مثبت خود را روی توپ بگذارد.
 قوچان‌نژاد مرد بزرگ ماه ژانویه تیم هیرنوین هلند
تحلیل‌گر سایت فین‌آنلاین سپس نوشته است: رضا قوچان‌نژاد ‌گل‌های مهمی را به ثمر رسانده است. در سه بازی با گل‌های خود باعث کسب نتایج تساوی برای تیم هیرنوین شد و با هت‌تریک کردن برابر آیندهوون در صدر جدول گلزنان برتر اردویژه هلند قرار گرفت. او یک هفته پس از این اتفاق پیام قدردانی از دو هم‌پستی خودش شامل سام لارسون و آربر زنلی  منتشر کرد. مهاجم ایرانی هیرنوین در این پیام تصویری با لباس راحتی روی کاناپه‌ای نشسته بود و با در دست داشتن توپی که با آن برابر آیندهوون هت‌تریک کرده بود احساس افتخار داشت. قوچان‌نژاد 10 سال پس از اولین بازی‌اش در اردویژه هلند همچنان جذاب بود و نخستین‌بار هت‌تریک کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی