بازدید 11052

جنایت در «گلستان»

کد خبر: ۶۵۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 25 January 2017
شوخی‌های بی‌مزه دو پسر جوان با کشته شدن یکی از آنها پایان یافت.
 
به گزارش ایران، چند شب قبل زنی با صدای لرزان با پلیس استان گلستان تماس گرفت و از مجروح شدن پسرش خبر داد. او گفت: لحظاتی قبل پسرم با چند نفر از دوستانش دعوایش شد که یکی از آنها پسرم را با چاقو مجروح کرد.
 
به دنبال دریافت این خبر بلافاصله مأموران وامدادگران اورژانس وارد عمل شده و پس از حضور در صحنه، با پیکر نیمه جان پسر جوانی به نام امیر روبه‌رو شدند. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد به دلیل شدت جراحات جان سپرد.با مرگ پسر جوان، موضوع به کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهرستان گالیکش استان گلستان اطلاع داده شد.
 
بدین ترتیب کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی دریافتند عامل قتل پسر جوانی به نام حامد است که پس از مجروح کردن امیر، از محل متواری شده است.با مشخص شدن هویت متهم، بررسی‌ها برای دستگیری متهم ادامه یافت تا اینکه حامد با ردیابی‌های ویژه پلیسی دستگیر شد.
 
متهم پس ازانتقال به اداره آگاهی به قتل دوستش اعتراف کرد.او گفت: امیر دوست قدیمی‌ام بود.
 
شب حادثه باهم بودیم که شوخی بی‌مزه‌ای کرد که من از حرفش ناراحت شدم و باهم درگیر شدیم. درگیری ما بالا گرفت و من که از دست‌اش بسیار عصبانی شده بودم با چاقویی که داشتم او را زدم؛ زمانی که خونین روی زمین افتاد تازه متوجه شدم چه اشتباهی کرده ام، اما دیگر خیلی دیر شده بود.به همین خاطر از ترس دستگیری، فرار کردم ولی فکرش راهم نمی‌کردم که اوبا همین یک ضربه کشته شود. اما حالا که فکرمی کنم می‌بینم اگر چاقو همراه نداشتم هرگز چنین اتفاق تلخی رخ نمی‌داد. من در یک لحظه عصبانیت تنها به خاطر شوخی بی‌مزه، به زندگی دوستم پایان دادم.
 
سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: متهم جوان با اعتراف به قتل دوستش روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی