بازدید 3014

نبود مدیریت زمان دلیل بی‌کیفیتی روزهای دانش‌آموزان

عضو کمیسیون آموزش مجلس عدم مدیریت زمان و نبود ایده مناسب را دلیل بی‌کیفیتی روزهای پنجشنبه دانش‌آموزان دانست و گفت: بهانه نبود بودجه برای برقرار نشدن برنامه‌های فوق برنامه در روزهای پنجشنبه هرگز نمی‌تواند قابل قبول باشد.
کد خبر: ۶۵۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 24 January 2017
فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به تعطیلی روز پنجشنبه مدارس اشاره کرد و گفت: تعطیلی روز پنجشنبه به نیت انسجام دادن به فوق برنامه‌های مدارس مصوب شد تا دانش‌آموزان فرصت و تعلق خاطر بیشتری برای انجام فعالیت‌های غیردرسی، بدون خدشه به ساعت‌های درسی‌شان داشته باشند اما این مهم در همه مدارس دنبال نمی‌شود و بیشتر مدارس در روز پنجشنبه کاملا تعطیل هستند تا جایی که اگر بخواهند رویه خود را تغییر دهند با انتقاد اولیا روبرو می‌شوند.  

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مدارس برنامه‌های جذابی را برای روز پنجشنبه مدارس در نظر بگیرند به یقین اولیا و دانش‌آموزان از این برنامه‌ها استقبال کرده و حتی خودشان ایده‌هایی در این زمینه ارائه خواهند کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درحالی که معتقد است فعالیت‌های پرورشی، پژوهشی و خلاقانه می‌توانند استرس و فشار درسی دانش‌آموزان را در طول هفته کاش دهند، اضافه کرد: کمبود بودجه نمی‌تواند علت عدم برگزاری فوق برنامه‌ها باشد چراکه بسیاری از برنامه‌ها نیاز به بودجه خاصی ندارد ضمن آنکه والدین برای اردوها و برنامه‌های خارج از مدرسه مانند بازدید از موزه و ... حاضر به هزینه کردن هستند و البته آموزش و پرورش امکانات و تجهیزاتی همچون ورزشگاه و استخر در شهرهای مختلف در اختیار دارد.

عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عدم مدیریت زمان و نبود ایده مناسب را دلیل بی‌کیفیتی روزهای پنجشنبه دانش‌آموزان دانست و گفت: بهانه نبود بودجه برای برقرار نشدن برنامه‌های فوق برنامه در روزهای پنجشنبه هرگز نمی‌تواند قابل قبول باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی