بازدید 2411

ساسان گل نزد،فولاد به ذوب هم باخت

کد خبر: ۶۵۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 23 January 2017
ذوب آهنی ها با تنها گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند موفق شدند بازی را با پیروزی به پایان برسانند و عنوان سومی خود را در لیگ برتر به تثبیت برسانند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند سه امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کنند و حضور را بین سه تیم صدر جدول رده بندی لیگ برتر به تثبیت برسانند. آنها این بازی را با گل محمدرضا حسینی که در نیمه اول به ثمر رسانده بود به سود خود به پایان رساندند.

ذوب آهن:رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، محمد رضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده(90 رضا شکاری)، مرتضی تبریزی(83 یاسر فیضی) و جری بنگسون 
سرمربی: مجتبی حسینی 

فولاد خوزستان:مهرداد طهماسبی، عبدالله کرمی، ایوب والی، محمود مطلق زاده(57 میثم دورقی)، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، سینا مریدی، یوسف وکیا(69 صابر حردانی) و اسماعیل شریفات، ارنست(68 عبدالله ناصری)، ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی
 

ذوبی ها در ادامه نتایج خوب خود در دیدار امروز برابر فولادی ها نیز موفق به پیروزی شدند تا همچنان به عنوان یکی از سه تیم بالای جدول رده بندی محسوب شوند. 

ذوبی ها که در این بازی به عنوان تیم مهمان در زمین حضور یافته بودند از همان دقایق ابتدایی حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند، آنها احسان پهلوان را در متن تمام حملات خود داشتند تا با استفاده از قدرت بازیسازی این بازیکن و شم گلزنی مهاجمان خود به گل برسد، البته پس از گذشت حدود پانزده دقیقه از بازی فولادی ها نیز کم کم پیش آمدند و توانستند در ایجاد موقعیت روی دروازه تیم میزبان موثر واقع شوند. تمایل هر دو تیم برای گلزنی باعث شد تا نیمه اول این بازی جذاب و دیدنی از آب دربیاید و در نهایت این ذوبی ها بودند که موفق شدند با ضربه به موقع بازیکن همه کاره خود در این بازی یعنی حسینی به گل برسند. گلی که تا پایان نیمه اول حفظ شد و دو تیم با همان یک گل به کار خود پایان دادند. 

اما در نیمه دوم این فولادی ها بودند که با حملات بیشتر از حریف خود به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند، آنها بر تعداد حملات خود اضافه کردند و در این میان ذوبی ها نیز به دنبال استفاده از ضدحملات برای بیشتر کردن تعداد گل های خود بودند، هر چند در این نیمه نیز چند موقعیت خوب از بازیکنان دو تیم به وجود آمد موقعیت هایی که بیشتر از روی شوت های زیبا و از راه دور به دست آمد اما به نسبت نیمه اول بازی ساکن تری را شاهد بودیم. البته نکته جالب اینکه هر دو تیم با تعویض های کاملا هجومی خود نشان دادند به دنبال کسب نتیجه دیگری هستند اما در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید تا ذوبی ها بتوانند خود را همچنان بین سه تیم صدر جدولی ببینند.
 
شرح گل:

ذوب آهن 1 فولادخوزستان 0 (دقیقه 14، محمدرضا حسینی) : ارسال بلند ذوبی ها از روی نقطه کرنر با ضربه سر مهاجم این تیم در محوطه شش قدم به محمدحسینی رسید و او نیز با ضربه ای محکم دروازه خوزستانی ها را باز کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار