بازدید 8183

دستبرد 200 میلیونی به عابربانکی در شاهرود

کد خبر: ۶۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 23 January 2017
فرمانده انتظامی سمنان از سرقت 400 قطعه تراول 500 هزار ریالی از یک دستگاه خودپرداز در شهرستان شاهرود و دستگیری سارق حرفه ای این پرونده توسط پلیس خبر داد.
 
به گزارش ابتکار، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: روزهای پایانی آذر ماه امسال بود که گزارشی از دستبرد به خودپرداز یکی از بانک های شاهرود و سرقت 200 میلیون ریال وجه نقد دریافت کردیم.
 
وی از ماموریت ویژه کارآگاهان مجرب پلیس برای کشف راز این سرقت کم نظیر خبر داد و گفت: سارق عابربانک بدون هیچ گونه تخریب دست به این اقدام مجرمانه زده بود. به گفته قاسمی بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین دستگاه خودپرداز نیز نتیجه ای در بر نداشت و تحقیقات تخصصی پلیس فتا در بخش های فنی و نرم افزاری ادامه یافت.
 
این مسئول انتظامی با بیان اینکه دستگاه خودپردازی که مورد سرقت واقع شده، به تازگی توسط تعمیرکاران سرویس شده بود، تصریح کرد: ماموران انتظامی به دست داشتن سرویس-کاران دستگاه در این پرونده مظنون و پیگیر موضوع شدند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سردار قاسمی از انتقال سه نفر با هماهنگی قاضی پرونده برای تحقیق و بازجویی در این خصوص خبر داد و گفت: یکی از تعمیرکاران اظهارات ضد و نقیضی داشت که ماموران انتظامی ادامه تحقیقات را روی وی متمرکز کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان به اعتراف صریح متهم اشاره کرد و گفت: وی با دستکاری دستگاه خودپرداز هنگام سرویس آن موفق به انجام این سرقت شده بود.
 
سردار قاسمی گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به دادسرا ارسال که سارق خودپرداز بانک شاهرود با صدور قرار یک میلیارد و دویست میلیون ریالی روانه زندان شد.
 
وی در پایان به مسئولان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توصیه کرد: برای سرویس تجهیزات اداری به مراکز معتبر و مجاز مراجعه و از بکارگیری افراد ناشناس و تعمیرکاران غیرمطمئن خودداری کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار