بازدید 3134

قوچان نژاد بعد از هت‌تریک دیشب چه گفت؟

وقتی نتیجه بازی به 3 بر 2 به سود ما تغییر پیدا کرد ایده‌ای وجود داشت که دستان خود را به نشانه تسلیم بالا نخواهیم برد. زمانی که آیندهون گل تساوی را به ثمر رساند فکر کردم که کسب یک امتیاز هم برابر این تیم بد نیست
کد خبر: ۶۵۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 23 January 2017
مهاجم ایرانی تیم هیرنوین در شب شکست تلخ تیمش برابر آیندهوون با به ثمر رساندن سه گل در ورزشگاه معروف فیلیپس به صدر جدول گلزنان برتر اردویژه هلند رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم هیرنوین امشب (یکشنبه) در آخرین بازی هفته نوزدهم اردویژه هلند میهمان تیم مطرح پی‌اس‌وی آیندهوون بود و با نتیجه نزدیک 4 بر 3 شکست را پذیرا شد. هیرنوین دو بار در طول این بازی پرگل با گلزنی رضا قوچان‌نژاد از آیندهوون پیش افتاد و گل دقیقه 50 این ملی‌پوش ایرانی باعث تغییر نتیجه بازی به 2 بر 2 شد.  

هر چند هیرنوین در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه بازی گل چهارم را از آیندهوون دریافت کرد اما مستحق شکست نبود. قوچان‌نژاد دقایقی پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: وقتی نتیجه بازی به 3 بر 2 به سود ما تغییر پیدا کرد ایده‌ای وجود داشت که دستان خود را به نشانه تسلیم بالا نخواهیم برد. زمانی که آیندهون گل تساوی را به ثمر رساند فکر کردم که کسب یک امتیاز هم برابر این تیم بد نیست. به ثمر رسیدن گل چهارم آیندهوون و تغییر نتیجه بازی به 4 بر 3 بسیار تلخ  بود. ما شانس پیروزی را داشتیم.

قوچان نژاد بعد از هت‌تریک دیشب چه گفت؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار