بازدید 2782

نیمکت‌نشینی عجیب بهترین گلزن پیکان مقابل تراکتور!

کد خبر: ۶۵۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 22 January 2017
مهاجم خارجی و کارساز تیم پیکان در دیدار با تراکتورسازی به شکل عجیبی نیمکت نشین شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که چند روز پیش مجید جلالی از پیشنهادات «پوشالی» به بعضی بازیکنان تیمش خبر داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های پیکان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ امروز در شهر قدس به مصاف هم رفته اند که این مسابقه برای هر دو تیم حساسیت های زیادی دارد. تراکتورسازی برای عقب نماندن از پرسپولیس در صدر جدول به دنبال برد در این دیدار است و پیکان هم قصد دارد با پیروزی در جمع مدعیان باقی بماند.

با این حال مجید جلالی سرمربی پیکان در این بازی تصمیم عجیبی گرفته و مهاجم گلزن خود را نیمکت نشین کرده است. گادوین منشا بازیکن خارجی پیکان که عملکرد خوبی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر داشت، با تصمیم جلالی در ترکیب ۱۱ نفره بازی مقابل تراکتورسازی قرار ندارد.

این اتفاق در حالی رخ داده که بخش رسانه ای باشگاه پیکان روز جمعه اعلام کرده بود بعضی از باشگاه ها با روش های غیر قابل باور غیر اخلاقی به بازیکنان پیکان پیشنهاداتی می دهند که در صورت لزوم افشا خواهد شد.

همچنین مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفته بود «متاسفانه به بازیکنان ما وعده پوشالی و غیر واقعی داده اند. حالا چطور می توانیم به بازیکنانمان ثابت کنیم این وعده ها پوشالی است؟ متاسفانه تمرکز و آرامش ذهنی بازیکنانمان را با این مباحث به هم می زنند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار