بازدید 1920
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

وحدت انقلابیون مهم‌ترین هدف جبهه مردمی

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال ناتوانی دولت در حل معیشت مردم و مشکلات مهم کشور از جمله بیکاری و رکود اقتصادی پس از وعده‌های مکرر از جمله وعده صدروزه تشکیل شد.
کد خبر: ۶۵۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 22 January 2017

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سید محمدجواد ابطحی اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال ناتوانی دولت در حل معیشت مردم و مشکلات مهم کشور از جمله بیکاری و رکود اقتصادی پس از وعده‌های مکرر از جمله وعده صدروزه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قرار بود با تصویب برجام همه تحریم‌های کشور برداشته شود، اعلام کرد: متأسفانه زلف اقتصاد ما با برجام گره‌ خورده و تاکنون تا حد زیادی برجام تحقق پیدا نکرده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین شرایطی نیروهای انقلابی به فکر افتادن به‌ صورت جدی وارد عرصه انتخابات سال ۹۶ شوند و تاکنون شخصیت‌های متعدد و برجسته انقلابی از همه جریان‌های مختلف به لطف الهی از این جبهه اعلام حمایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردمی بودن مهم‌ترین شاخصه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، گفت: در این حرکت مردمی جریان انقلابی تلاش می‌کند به‌ جای انتخاب از بالا به پایین، از رده‌های پایین جریان انقلابی تصمیم‌گیری کلان مدیریتی کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری کنگره ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه نیروهای اصیل انقلابی و مردمی از سراسر کشور بتوانند با رایزنی و معرفی افراد توانمند شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت جبهه مردمی در راستای حرکت رو به‌ جلو و وحدت انقلابیون است، تصریح کرد: متأسفانه طبق تجربه تلخ گذشته سابقه برگزاری این‌گونه جلسات باعث بروز شک و تردد هم می‌شود، در گذشته گروه‌های مشابه در آستانه انتخابات با حضور بعضی بزرگان تشکیل شد، ولی شاهد بودیم این تشکل‌ها راه به‌ جایی نبردند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در سال ۹۲ متأسفانه خلاف اخلاق اسلامی عمل شد، از این‌رو هنوز با تردید به حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نگاه می‌کنم ولی خوشحال هستم شخصیت‌های با سابقه انقلابی از این جبهه اعلام حمایت کرده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه امیدواریم، اعلام حمایت‌ها شعارگونه نباشد و در عمل هم پایبند به تصمیم‌گیری نهایی باشند، اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و متصدیان راه‌اندازی جبهه رسماً اعلام کنند که کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوند، تا شبهه‌ای برای نیروهای جوان انقلابی به وجود نیایید که اعضای هیأت مؤسس به دنبال کسب منافع حزبی و گروهی خود هستند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعتقاد دارم در یک فضای دموکراتیک و آزاد با مشارکت همه نیروهای انقلابی از سراسر کشور پیشنهادات و گزینه‌های ریاست جمهوری جمع‌آوری شود و پس از امتیازبندی طبق منشور عمل شود.

وی بیان داشت: امروز بیکاری، رکود اقتصادی، وجود فساد در بخشی از حاکمیت، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌گران هزار میلیاردی مشکل کشور است که به گونه‌ای به سیستم دولتی و قدرت در کشور وصل هستند.

ابطحی با بیان اینکه مردم از مسؤولان نظام برخورد جدی با فساد، ترویج پاک دستی و عزم جدی برای پاک‌سازی سیستم دولتی را دارند، ادامه داد: در مجموع به آینده و نتیجه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوش‌بین هستم.

وی سرنوشت انقلاب و مردم، حفظ نظام و حل مشکلات اقتصادی کشور را مهم‌ترین هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: با توجه به اقبال عمومی که در سطح کشور برای حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به وجود آمده، خوشحالی و رضایتمندی نیروهای انقلابی را به فال نیک می‌گیرم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه عضو این جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیستم اما حمایت رسمی خود از این جبهه را اعلام می‌کنم، تا زمانی که مؤسسین جبهه مردمی انقلاب اسلامی به ۵ شاخصه و معیار انقلابی‌گری طبق نظر مقام معظم رهبری پایبند باشند و آن را رعایت کنند از این جبهه حمایت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه قبلاً به دوستان جبهه اعلام کرده‌ام فعلاً سکوت می‌کنم و به حمایت خود ادامه می‌دهم، تصریح کرد: اگر روزی شاهد بودیم هواپرستی و رفیق‌بازی بر فضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب حاکم شد، با کسی تعارف ندارم و اعلام موضع خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی