بازدید 2495

تاکید برحل مسائل حادثه دیدگان پلاسکو

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تاکید برحل مسائل روانی و اجتماعی حادثه دیدگان پلاسکو در دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان خبرداد.
کد خبر: ۶۵۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 21 January 2017
علی نوبخت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری دیدار خود از حادثه دیدگان پلاسکو درچند بیمارستان پایتخت، گفت: پس از این دیدارها جلسه ای با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد و در این جلسه بر حل مسائل روانی و اجتماعی مردم به ویژه حادثه دیدگان و قهرمانان آتش نشان در حادثه پلاسکو تاکید شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی با یادآوری دیدار روز گذشته خود از مصدومان قهرمان آتش نشان درحادثه پلاسکو در چند بیمارستان پایتخت ،افزود: دراین بازدیدها به رفع نیازهای مصدومان در خصوصی مسائل روانی و اجتماعی تاکید  و نحوه خدمات رسانی به آنها مورد بررسی قرارگرفت.  

وی با بیان اینکه رفع مشکلات روانی و عاطفی مصدومان  و خانواده های آنها باید مورد توجه قرارگیرد، تصریح کرد: در دیدار با وزیربهداشت و درمان درخصوص اقدامات و برنامه ریزی های انجمن علمی روانپزشکان درمورد حادثه اخیر اطلاع رسانی شد واقدامات دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت و درمان نیز مورد توجه قرارگرفت.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: درجلسه با وزیر بهداشت و درمان پیشنهادهایی درخصوص پیگیری مشکلات به وجود آمده در این حادثه  مطرح شد که نتایج حاصل از آن درمذاکره با مسئولان ذی ربط بررسی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی