بازدید 2024

پیام تسلیت رئیس خانه احزاب به مناسبت شهادت آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو

رئیس خانه احزاب در پیامی شهادت آتش‌نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک، قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران، با صدور پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان و شهروندان تهرانی در پی فرو ریختن ساختمان پلاسکو را تسلیت و برای مصدومین حادثه آرزوی سلامتی کرد.

در بخشی از پیام آمده است: با کمال تاسف و تاثر حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان عزیز و فداکار و از جان گذشته و نیز جمعی از شهروندان عزیز تهرانی، اندوهی بزرگ را برای مردم قدرشناسمان رقم زد.

این پیام تسلیت یادآور می‌شود:‌ درهمان ساعات اولیه این حادثه ناگوار، اکثر دبیران احزاب عضو خانه احزاب ایران از سراسر کشور ضمن ابراز تاسف و تاثر شدید از این حادثه و ادای احترام به آتش‌نشانان شهیدی که جان خود را در کف نهادند تا جان انسان‌های دیگر را نجات دهند، تقاضای همکاری برای رفع مشکلات را کردند که به صبور بودن توصیه شدند، اکنون نیز از خداوند بزرگ شفای عاجل برای مصدومین، رحمت واسعه الهی برای کلیه شهدا و جانباختگان این حادثه و صبر برای خانواده‌ها و بازماندگان داغدار طلب نموده و اعلام‌اند که برای هرگونه کمک رسانی جهت نجات عزیزانی که زیر آوار مانده اند، آماده‌اند.

رییس خانه احزاب ایران در ادامه این پیام ،با سپاس و قدردانی از تمامی دست اندرکارانی که درکم کردن رنج بازماندگان این حادثه تلاش می نمایند، ازمردم ارجمندمان نیزتقاصا نموده اند،که بادست اندرکاران همکاری نمایندوازمسولین ذیربط نیز خواسته شده است، تا بصورت شفاف علل و چگونه این حادثه اسف بار را برای مردم که خود صاحبان اصلی این مرز و بوم هستند، بازگو کنند.

بر اساس این گزارش حزب مستقل و اعتدال ایران نیز با صدور پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان وشهروندان تهرانی، درپی فروریختن ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و برای مصدومین حادثه آرزوی سلامتی کرد.

در پیام تسلیت حزب مستقلین و اعتدال ایران آمده است: با کمال تاسف و تاثر حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان عزیز و فداکار و از جان گذشته و نیز جمعی از شهروندان عزیز تهرانی را که اندوهی بزرگ را برای مردم قدرشناسمان رقم زد، به حضور خانواده‌های محترمشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مصدومین حادثه و نجات محبوسین در طبقات زیرین ساختمان پلاسکو را ازدرگاه خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

همچنین حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای شهادت جمعی از آتش‌نشانان را تسلیت گفت و از مسئولان ذیربط درخواست کرد ضمن پاسخگویی به افکار عمومی و آسیب‌شناسی نسبت به علت وقوع حادثه مذکور با ایجاد تمهیداتی از وقوع حوادث مشابه پیشگیری کنند.

 متن این اطلاعیه بدین شرح است:

«در آخرین روز دی ماه سال جاری خبر تاسف‌برانگیز آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو بار دیگر ملت سرافراز ایران و به ویژه مردم شریف تهران را در بهت و حیرت فرو برد.

حزب مردم‌سالاری ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار و خدوم که با قهرمانی تحسین برانگیز خویش مظلومانه در این حادثه جان باختند و با آرزوی سلامت مصدومان حادثه از مسئولان ذیربط درخواست می‌کند:

اولا: هرچه سریع‌تر پس از خاتمه آوار برداری و اتمام عملیات نسبت به آسیب‌شناسی و بررسی علت وقوع حادثه به افکار عمومی پاسخگو باشند.

ثانیا: نسبت به مصدومان حادثه و خانواده‌های این عزیزان جانباخته آتش‌نشان رسیدگی لازم صورت گرفته و به ویژه برای مالباختگانی که از پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند عنایت ویژه مبذول گردد.

ثالثا: با ایجاد تمهیدات لازم و ارائه برنامه‌های فوری نسبت به وقوع این گونه حوادث از هر گونه بی‌تفاوتی پرهیز نموده و با اقدامات پیشگیرانه وخود میزان کارآمدی و جلب اعتماد عمومی را ارتقا بخشند.»
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی