بازدید 3092

عراق بیخ گوش ما باحریف تیم ملی بازی گذاشت

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال عراق از 11 ماه مارس میلادی (20 اسفند ماه سال جاری) در تهران آغاز خواهد شد تا مهیای بازی برابر استرالیا در پایتخت ایران شوند. آنها در تهران با ازبک ها بازی دوستانه گذاشتند
کد خبر: ۶۵۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 20 January 2017
یک مقام فدراسیون فوتبال عراق از ارسال درخواست‌هایی به همتایان بحرینی و ازبکستانی خود جهت انجام دیدارهای تدارکاتی در تهران خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، صباح رضا، دبیر فدراسیون فوتبال عراق گفت: تصمیم گرفتیم جهت آماده‌سازی بهتر تیم ملی فوتبال عراق پیش از آغاز بازی برابر استرالیا در دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه درخواست‌هایی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به فدراسیون‌های بحرین و ازبکستان ارسال کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون‌های فوتبال اردن و بحرین پیش از این از ما به خاطر نداشتن شرایط لازم جهت برگزاری دیدارهای تدارکاتی با عراق در تهران عذرخواهی کرده بودند. از طرفی فدراسیون فوتبال عراق همچنان در انتظار پاسخ همتای ایران خود برای بازی دوستانه در تهران است و سرمربی تیم ملی این کشور نیز در مرخصی به سر می‌برد. این مسا‌ئل باعث شد تا تصمیم به ارسال درخواست‌های جدیدی به فدراسیون‌های فوتبال بحرین و ازبکستان بگیریم.

صباح رضا در خاتمه اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال عراق از 11 ماه مارس میلادی (20 اسفند ماه سال جاری) در تهران آغاز خواهد شد تا مهیای بازی برابر استرالیا در پایتخت ایران شویم.

دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال عراق برابر بحرین و ازبکستان در صورت نهایی شدن به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی