بازدید 4737

ستاره گسترش فولادمقابل پرسپولیس هم نیست؟

بعد از حرف های شجاعیان علیه کمالوند، او که ادعای مقابله با بازیکن‌سالاری دارد ، با این هافبک تیمش برخورد کرده و او را از فهرست تیمش برای بازی با ماشین‌سازی خط زد.
کد خبر: ۶۵۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 18 January 2017
به احتمال زیاد هافبک محوری و تکنیکی تیم گسترش فولاد در دیدار مقابل پرسپولیس نیز به میدان نخواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، داریوش شجاعیان هافبک ملی پوش گسترش فولاد امروز در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت. هرچند که شاگردان فراز کمالوند دیدار مقابل ماشین‌سازی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در جریان این بازی این‌طور شنیده شد که این بازیکن شب گذشته در اردو مشکلاتی را به وجود آورده و با کمالوند به صورت لفظی درگیر شده است و حتی برخی خبر از ناراحتی سرمربی گسترش از دست این بازیکن دادند، اما واقعیت این است که بعد از دیدار با پیکان شجاعیان در رختکن حرف‌هایی را می‌زند که این صحبت‌ها به گوش کمالوند رسیده و به مذاق این مربی خوش نمی‌آید.

در ادامه کمالوند که ادعای مقابله با بازیکن‌سالاری دارد ، با شجاعیان هافبک تیم گسترش برخورد کرده و او را از فهرست تیمش برای بازی با ماشین‌سازی خط می‌زند.

به گزارش فارس، امروز نیز بعد از نشست خبری کمالوند به برخی اطرافیان اعلام کرده که شجاعیان در لیست 18 نفره بازی با پرسپولیس قرار نمی‌گیرد و این بازیکن احتمالاً این دیدار را هم از دست خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی